اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

مسئولان با قرار گرفتن در کنار مردم مشکلات آنها را لمس کنند

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: مسئولان همواره باید با قرار گرفتن در کنار مردم محروم و مستضعف مشکلات آنها را لمس کنند.

مسئولان با قرار گرفتن در کنار مردم مشکلات آنها را لمس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست کارگروه حمایتی در دفتر نماینده دشتستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزای حضرت زهرا (س) اظهار داشت: خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان نظام بوده و تسهیل زندگی برای جانبازان و معلولان و مساعدت به مردم امری لازم است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد افزود: ارائه خدمات مطلوب و منسجم‌تر به نیازمندان، مددجویان، معلولین و رزمندگان از اهداف این کارگروه است.

وی بیان کرد: همواره در تمامی امور اعتقاد به مشاوره و استفاده از نظرات نخبگان و کارشناسان امر داریم و امیدواریم با فعالیت کارگروه‌هایی که تاکنون در دفتر تشکیل شده بتوانیم راهکارهای مناسبی برای برطرف سازی مشکلات پیدا کرده و آنها را پیگیری کنیم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به طرح‌ها و لوایحی که در ارتباط با معلولان و حمایت از خانواده در دستور کار مجلس قرار دارد گفت: با استفاده از نظرات و مصوبات کارگروه حمایتی می‌توانیم در موافقت یا مخالفت با بندهای طرح‌ها و لوایح مجلس وظیفه خود را بصورت تخصصی‌تر انجام دهیم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: در هر جایی که خلأ قانونی احساس می‌شود یا برای رفع مشکل نیازمند تصویب قانونی باشیم، با ارائه پیشنهادات و مصوبات کارگروه حمایتی این موضوع را انجام خواهیم داد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولین حاضر در جلسه گفت: با مردم محروم به خوبی برخورد کنید و کارها را بر آنها آسان بگیرید تا خداوند نیز کارها را بر شما سخت نگیرد.

وی افزود: مسئولان باید خود را در جای مردم قرار دهند که اگر مشکلی داشته باشند و کسی مشکلات آنها را حل نکند به شدت ناراحت می‌شوند؛ مسئولین همواره باید با قرار گرفتن در کنار مردم محروم و مستضعف مشکلات آنها را لمس کنند.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور خاطر نشان کرد: مدیرانی که با مردم محروم برخورد خوبی نداشته باشند را برنمی‌تابیم و خدمات مسئولانی که خدمت بیشتری به مردم می‌کنند نیز از چشم ما پنهان نخواهد ماند.

انتهای پیام/2452/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول