اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

کاندیداها در تبلیغات خود صادق باشند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیداها باید در تبلیغات خود صداقت را رعایت کرده و وابستگی خود به احزاب و تشکل‌های مختلف را برای مردم مشخص کنند.

کاندیداها در تبلیغات خود صادق باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در همایش گرامیداشت روز بسیج کارگری و یادواره 300 شهید کارگر که در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب‌الامر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: اگر رهبر معظم انقلاب از انتخابات خرداد ماه سال جاری با عنوان حماسه یاد کرده‌اند، نشانه تقوای این بزرگوار است که بر تمام مسائل کشور کاملا احاطه دارند.

وی افزود: زیرا وجود تقوا در انسان موجب می‌شود که نسبت به بسیاری از مسائل شناخت پیدا کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات از منویات مقام معظم رهبری است که خواسته‌ای به جا و به حق است، عنوان کرد: حضور پرشور مردم ایران در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد بود و موجب می‌شود که دشمن مأیوس شود.

اسلامی تصریح کرد: اگر در برهه‌ای از تاریخ پیامبر اکرم (ص) دست علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) را گرفت و او را جانشین خود معرفی کرد، امروز حضور مردم در دو عرصه اقتصاد و سیاست به ویژه در انتخابات خرداد ماه سال جاری موجب می‌شود، توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور آینده در جمع کارگران گفت: رئیس جمهور آینده این کشور باید خصوصیاتی از قبیل استکبار‌ستیز بوده و در مسائل اجتماعی و کشوری بردبار باشد و در برابر استکبار و مستکبران عالم گردن کج نکند و برای جامعه تشویش و اضطراب به همراه نداشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: برخی از کاندیداهای احتمالی در داخل و خارج از کشور زمینه‌های لازم برای ایجاد انحراف و فتنه را فراهم می‌کنند که این کارها خیانت به افکار مردم است و این افراد نخستین خائنان به مردم و کشور به شمار می‌روند.

اسلامی اظهار کرد: قطع یقین اگر مردم بدانند برخی از این کاندیداها در پشت پرده با آن چه که در ظاهر بیان می‌کنند متفاوت هستند و از وابستگی سیاسی و تشکیلاتی آنان با خبر باشند، نه تنها به او رأی نمی‌دهند، بلکه با وی مقابله هم خواهند کرد.

وی عنوان کرد: ممکن است تعداد افرادی که برای انتخابات کاندیدا می‌شوند زیاد باشد، بنابراین مردم باید سعی کنند آن‌ها را خوب بشناسند و به فرد اصلح رأی دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معیارهای انتخاب ریاست جمهوری گفت: معیارهایی که برای انتخاب فرد اصلح باید در نظر بگیرید در قانون اساسی، بیانات حضرت امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری به ویژه بیانات اخیر ایشان به روشنی بیان شده است.

اسلامی افزود: به مرور زمان تجربه بیشتر شده و معیارها نیز بیشتر می‌شود، اگر فردی با این معیارها مطابقت داشت قطع یقین فرد اصلح است و اگر در سمت مورد نظر قرار گیرد تمام تلاش خود را برای حفظ و پیشرفت نظام و کشور به کار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: نباید کسی رئیس جمهور این کشور شود که برای رهبر معظم انقلاب و مردم دغدغه و نگرانی ایجاد کند، وابستگی رئیس جمهور به گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی که در باطن همگام و همراه با نظام نیستند، قطع یقین برای رهبر معظم انقلاب ایجاد مزاحمت خواهد کرد.

انتهای پیام/77010/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول