اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرضا خبر داد

وجود 375 هکتار بافت فرسوده شهری در شهرضا/ احداث کارخانه بازیافت

شهردار شهرضا گفت: بر اساس مطالعات انجام گرفته، 375 هکتار بافت فرسوده در حوزه شهری شهرضا وجود دارد.

وجود 375 هکتار بافت فرسوده شهری در شهرضا/ احداث کارخانه بازیافت

شهریار خان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرضا در طول دو سال گذشته تقویت ،نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری بوده است.

وی ادامه داد: بر این اساس حدود 70 درصد از آزادسازی‌های انجام گرفته شهری در حوزه بافت فرسوده انجام گرفته که نقش به سزایی در توسعه و پیشرفت این مناطق ایفا کرده است.

شهردار شهرضا با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات احداث 5 خیابان جدید در این شهر با میزان پیشرفت مطلوب در مرحله اجرایی قرار گرفته است، بیان داشت:طرح احداث خیابان‌های امام علی(ع)،سردار کشوری، برج عسگر، اردیبهشت و اتمام عملیات خیابان حکیم اسدالله از مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده در بافت فرسوده شهری است که با اتمام عملیات اجرایی آنها تا پایان سال جاری زمینه تسهیل در عبور و مرور، کاهش ترافیک شهری، تقویت اقتصادی نقاط کم‌تر توسعه یافته و توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری میسر می‌شود.

وی یادآور کرد: آغار عملیات اجرایی مجتمع تجاری باغ ملی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و طرح احداث پارکینگ طبقاتی خیابان ابوذر از مهم‌ترین پروژه‌هایی به شمار می‌رود که در راستای ایجاد تحول ساختاری در نقاط فرسوده محقق شده است.

خان احمدی با اشاره به اینکه افزایش تعامل همگانی برای آزادسازی بافت‌های فرسوده رشد و آبادانی شهری را به دنبال دارد، افزود: بر اساس آمار و اطلاعات موجود میزان آزادسازی بافت فرسوده شهری شهرضا در طول 18 ماه گذشته برابر با کل آزادسازی‌های یک دهه گذشته در این شهر بوده است که این حاکی از عزم شهرداری برای تحقق عدالت شهری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهمیت رفع مشکلات منطقه سروستان تصریح کرد: بر اساس تفاهم انجام گرفته بین مجموعه شهرداری و مسکن و شهرسازی، مقرر شده است که در آینده نزدیک تمامی مشکلات و نیازمندی‌های این منطقه بزرگ مسکونی رفع شود.

شهردار شهرضا با اشاره به لزوم احداث کارخانه بازیافت جنوب استان اصفهان گفت: این کارخانه با مشارکت 40 درصدی بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری 60 درصدی شهرداری در محور شهرضا به مبارکه احداث می‌شود و با نهایی‌شدن مراحل تحویل زمین از سوی جهاد کشاورزی عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2301/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول