اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهرکرد تأکید کرد

ارتقای خودباوری جوانان رسالت اصلی نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: ایجاد خودباوری در بین جوانان کشور رسالت اصلی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور است.

ارتقای خودباوری جوانان رسالت اصلی نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل اسدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز کشور در زمینه هسته‌ای به پیشرفت‌های بسیار موفقیت‌آمیزی دست یافته است، تا جایی که دشمنان مبنای مناقشات و استکبار خود را علیه ایران انرژی هسته‌ای قرار داده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت‌های برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در دانشگاه شهرکرد، افزود: با توجه به اینکه صنعت انرژی اتمی کشور یک صنعت نوپا است می‌توان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعت اتمی کشور آگاهی عمومی را در ارتباط با دستاوردهای انرژی هسته‌ای کشور ارتقا بخشید.

اسدی خاطرنشان کرد: بومی سازی دستاوردهای صنعت اتمی کشور، احقاق حق برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای مردم و جلوگیری از ابهامات موجود در این بستر در این نمایشگاه مورد تأکید قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه شهرکرد ایجاد خودباوری در بین جوانان کشور را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور برشمرد و گفت: ایجاد علاقه‌مندی در دانشجویان برای تحصیل در رشته‌های اتمی، آگاه سازی افکار عمومی نسبت به دانش هسته‌ای بومی کشور و شناختن این تکنولوژی به‌عنوان یک تکنولوژی مفید از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به‎شمار می‎رود.

اسدی تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را 23 غرفه اعلام کرد و گفت: در غرفه‌های این نمایشگاه چگونگی نحوه تولید سوخت، نیروگاه‌های انرژی اتمی و کاربردهای جنگی صنعت هسته‌ای کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماه خرداد برای ملت ایران بسیار حائز اهمیت است، افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد یک رویداد مهم در کشور هستیم، برهمین اساس باید دست به دست هم بدهیم و با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کنیم.

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای تخصصی صنعت هسته‌ای کشور هفتم تا 11 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68008/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول