اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم اردیبهشت‌ماه در دانشگاه شهرکرد

دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور به نمایش گذاشته می‎شود

معاون مرکز امور اجرایی نمایشگاه صنعت هسته‌ای گفت: دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور هفتم اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه شهرکرد به نمایش گذاشته می‎شود.

دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور به نمایش گذاشته می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن طیبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور تاکنون افزون بر 88 هزار و 297 دانشجو از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند.

وی با اشاره به برگزاری 23 نمایشگاه تخصصی از دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور، گفت: محور اصلی بازدیدکنندگان این نمایشگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بودند.

طیبی از ارسال چکیده آخرین دستاوردهای صنعت اتمی کشور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: با برگزاری این نمایشگاه بستر فعالیت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بیش از پیش فراهم خواهد شد تا در صورت آماده‌سازی طرح‌های پژوهشی در این نمایشگاه شرکت کنند.

معاون مرکز امور اجرایی نمایشگاه صنعت هسته‌ای خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته تمام استانداردهای لازم برای برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در دانشگاه شهرکرد فراهم شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه دانشجویان از سنگ‌های اورانیوم، کیک زرد و دیگر دستاوردهای هسته‌ای کشور بازدید خواهند کرد.

طیبی شناسایی نخبگان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای تخصصی صنعت هسته‌ای کشور هفتم تا 11 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68008/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول