اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی هاشمی‌نسب:

فوتبال در آلومینیوم پایه‌ای دنبال می‌شود

مهدی هاشمی‌نسب با بیان اینکه فوتبال آلومینیوم هرمزگان کار را پایه‌ای دنبال می‌کند اظهار امیدواری کرد؛ این تیم در لیگ برتر بماند.

فوتبال در آلومینیوم پایه‌ای دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از وب‌سایت رسمی باشگاه آلومینیوم هرمزگان، مهدی هاشمی‌نسب بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در بازدید از تمرینات تیم آلومینیوم در خصوص وضعیت فوتبال هرمزگان تصریح کرد: فوتبال هرمزگان نیاز به زمان دارد تا از لحاظ زیر‌ساخت‌ها و نرم‌افزاری با استان‌های سطح بالاتر همچون اصفهان، تهران و خوزستان رقابت کند اما نسبت به گذشته شاهد روند صعودی بهتری هستیم.

وی درباره میزان احتمال بقای آلومینیوم هرمزگان در لیگ برتر گفت: آلومینیوم هرمزگان تیم خوبی است که از لیگ‌های پایه خود را به لیگ برتر رساند و از ابتدای فصل کمی در رقابت کردن با سایر تیم‌های رده بالای جدول از گوی سبقت باز ماند اما در نیم‌فصل با یارگیری مناسب و هزینه مطلوب روند رو به رشدی داشته است و به واسطه علاقه خاصی که به مردم هرمزگان دارم، امیدوارم در دو هفته پایانی شاهد بقای آلومینیوم در لیگ برتر باشیم.

تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از روز گذشته در مجموعه ورزشی آبفای بندرعباس پیگیری شد.

در حالی تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از روز گذشته با حضور تمامی بازیکنان زیر نظر پرویز مظلومی آغاز شد که عده‌ای از هواداران زردپوشان هرمزگانی با قربانی کردن گوسفند در بدو ورود بازیکنان به زمین چمن، حال و هوای دگرگونی به فضای تمرینی تیم آلومینیوم تزریق کردند.

نخستین تمرین تیم آلومینیوم در حالی برگزار شد که مهدی هاشمی‌نسب یکی از مهمانان ویژه این تمرین بود.

وی پس از خوش و بش با میلاد میداودی و محمدرضا ناصحی با پرویز مظلومی و مهدی فلامرزی به ترتیب از مربیان و همبازیان سابقش تجدید دیدار کرد و به مرور خاطرات گذشته پرداختند.

تمرین تیم آلومینیوم که 90 دقیقه به طول انجامید بیشتر به انجام تمرینات هوازی اختصاص داشت.

تیم آلومینیوم از یکشنبه به مدت یک هفته اردویی در بندرعباس برگزار کرده و صبح و عصر به تمرین می‌پردازد.

انتهای پیام/88001/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول