اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم گهر دورود:

فوتبال در لرستان با سقوط گهر به پایان نمی‎رسد

سرپرست تیم فوتبال گهر دورود گفت: فوتبال در دورود و لرستان با گهر آغاز نشده است که با سقوط گهر به پایان برسد، بلکه با تجربیات امسال می‎توان سال بعد بهتر نتیجه گرفت.

فوتبال در لرستان با سقوط گهر به پایان نمی‎رسد

محمد یاراحمدی امروز در خصوص آخرین شرایط تیم گهر دورود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود اظهار کرد: تمرین روز گذشته تیم در کرج برگزار شد و از امروز تا پایان هفته قرار است، تمرینات در زمین شماره سه مجموعه آزادی برگزار شود، تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی خود را برای دو بازی آینده آماده کنند، درست است که سقوط تیم ما قطعی شده است و کسب امتیاز دیگر به کار ما نمی‎آید، اما در دو بازی آینده برای دفاع از هویت شهر و استان‎مان به میدان می‎رویم.

یاراحمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا با سقوط تیم گهر باید پرونده گهر و فوتبال دورود و استان لرستان را خاتمه داد گفت: من نزدیک به 40 سال است در فوتبال دورود هستم، فوتبال در دورود و لرستان با گهر آغاز نشده است که با گهر هم پایان یابد، فوتبال در این استان سابقه بسیاری دارد، اگر شما به تیم‎های جوانان که در لیگ برتر قرار دارد، یا امید و نوجوانان که در لیگ یک کشوری قرار دارند، نگاه کنید و یا اگر به گذشته هم رجوع کنید، خواهید دید که فوتبال از گذشته تاکنون در دورود در جریان بوده است.

وی در ادامه افزود: ما در گذشته چند تیم مطرح در دورود داشتیم که به عنوان مثال وحدت یکی از آنها بود، همچنین قبل از انقلاب تیم ملی به دورود آمده و با یکی از تیم‎های دورود بازی تدارکاتی برگزار کرده است و یا تیم‎های مثل سپاهان، فجر، پاس تهران، ذوب آهن در گذشته به دورود آمده‎اند و با این شهر در ارتباط بوده‎اند.

سرپرست تیم فوتبال گهر در خصوص وضعیت مبهم مالکیت گهر در سال آینده گفت: سال آینده هم تیم مطلق به دورود است، با توجه به این که آقای هدایتی در پایان فصل قراردادش پایان می‎یابد، باید دادستانی در خصوص مالکیت آن تصمیم‎گیری کند، امیدوارم فصل آینده با کمک مسئولان شهری و استانی تیم در وضعیت مطلوبی قرار گیرد و با استفاده از تجاربی که امسال در لیگ برتر کسب کرده‎ایم، بتوانیم سال آینده مثل تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول