اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم:

دوره داوری فوتبال در قم برگزار می‌شود

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره داوری فوتبال در شهر مقدس قم خبر داد.

دوره داوری فوتبال در قم برگزار می‌شود

محمد فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: کمیته داوران به منظور افزایش دانش داوران شاغل در فوتبال قم، امر آموزش را یکی از مهمترین اولویت‌های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: ما به امر آموزش در کمیته داوران به دو شیوه نگاه می‌کنیم ابتدا اینکه داوران ما برای موفقیت در قضاوت‌های خود در رقابت‌های داخلی و برون استانی نیاز به برخورداری از دانش و علم روز داوری فوتبال دارند و دیگر اینکه با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، داوران با استعداد را شناسایی کنیم.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم افزود: این کار در گذشته توسط همکاران خوب و پرتلاش ما در هیئت فوتبال قم نظیر منصور صفایی و حسین نجاتی به خوبی صورت گرفته و ما نیز ادامه‌دهنده این مسیر خواهیم بود تا داوری فوتبال قم بتواند در سطح اول فوتبال و فوتسال کشور توانمندی خود را نشان بدهد.

وی یادآور شد: در حال حاضر یک داور توانمند به نام علی صفایی داریم که چندین سال است که در رقابت‌های لیگ‌های مختلف جام آزادگان قضاوت می‌کند و امسال با حضور در تیم داوری دیدار تیم‌های فوتبال گهر شهرداری دورود و داماش گیلان توانست قضاوت در لیگ برتر را نیز تجربه کند.

فرجی خاطرنشان کرد: همچنین در طول سال چندین داور توانمند و با اطمینان فوتبال و فوتسال قم بر اساس برنامه‌هایی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال در نظر می‌گیرد، در مسابقات لیگ‌های مختلف کشور مهمترین بازی‌ها را قضاوت می‌کنند.

وی در ادامه از آغاز ثبت‌نام کلاس داوری درجه سه فوتبال در قم خبر داد و افزود: کمیته داوران هیئت فوتبال قم یک دوره کلاس داوری فوتبال درجه سه در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌کند تا از بین شرکت‌کنندگان افراد واجد شرایط را برای قضاوت در فوتبال شناسایی کند.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این کمیته، یک دوره کلاس داوری فوتبال درجه سه در اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد و ثبت‌نام آن در دفتر کمیته داوران واقع در ساختمان هیئت فوتبال قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم در راستای ارتقای سطح داوری استان از آقایان و بانوان علاقه‌مند و مستعد قمی به منظور ثبت‌نام در این دوره دعوت به عمل می‌آورد و از جمله شرایط لازم برای ثبت‌نام در این کلاس، داشتن حداقل سن 17 سال و حداکثر سن 27 سال و داشتن مدرک تحصیلی حداقل سوم راهنمایی است.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول