اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر زنان استانداری خراسان‌رضوی:

ارائه الگوهای جدید در زمینه مد و لباس سبب جذب جوانان می‌شود

مدیرکل دفتر زنان استانداری خراسان‌رضوی گفت: با برپایی نمایشگاه مد و لباس و ارائه الگوهای جدید می‌توانیم جوانان را جذب کنیم.

ارائه الگوهای جدید در زمینه مد و لباس سبب جذب جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صدیقه خدیوی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مد و لباس در مشهد اظهار داشت: در ابتدای هر کاری ممکن است ضعف و کاستی‌های وجود داشته باشد و برنامه‌ریزی و پی بردن به نقاط ضعف می‌تواند این کاستی‌ها را در سال‌های آینده جبران کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه مد و لباس در مشهد گفت: استقبال مردمی می‌تواند در برگزاری هرچه با‌شکوه‌تر این نمایشگاه در آینده کمک کند.

خدیوی افزود: با برپایی نمایشگاه مد و لباس و ارائه الگوهای جدید می‌توانیم در زمینه حجاب اسلامی گام‌های بلندتری را برداشته و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

مدیرکل دفتر زنان استانداری خراسان‌رضوی بیان کرد: مد در کشورهای غربی به معنای ناپایداری زنان بوده که به سمت برهنگی هم کشیده شده است.

خدیوی تصریح کرد: باید با طرح‌های متنوع در زمینه مد و لباس سلیقه جوانان را جذب کنیم تا آنها کمتر به سمت مدهای غربی گرایش پیدا کنند.

وی افزود: ما این آمادگی را داریم که با ایجاد مقدمات لازم عفاف و حجاب را در کشور افزایش دهیم.

مدیرکل دفتر زنان استانداری خراسان‌رضوی گفت: نباید در این زمینه کم‌کاری کنیم چون افراد فرصت‌طلبی هستند که از این فرصت‌ها استفاده کرده و موضوع مد را به موضوع اقتصادی گره می‌زنند.

انتهای پیام/70001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول