اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج خواهران سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی خبر داد

حضور حماسی 250 هزار خواهر بسیجی در برنامه‌های میلاد کوثر

مسئول بسیج خواهران سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی گفت: حضور حماسی 250 هزار خواهر بسیجی در برنامه‌های میلاد کوثر در خراسان‌رضوی پیش‌بینی شده است.

حضور حماسی 250 هزار خواهر بسیجی در برنامه‌های میلاد کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاطمه کلاهدوز ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در سالن جلسات حوزه 21 بسیج خراسان‌رضوی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره)، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت این ایام خجسته ستاد برگزاری و تبیین برنامه‌های میلاد کوثر از اواخر سال گذشته تشکیل و اقدامات فراوانی را در این راستا در شهرستان‌های خراسان‌رضوی انجام شده است.

وی ادامه داد: این ستاد به ریاست فرماندهان سپاه شهرستان‌ها در خراسان‌رضوی در قالب کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی، برنامه‌ریزی و محتوا، روابط عمومی و کمیته عملیات و به کارگیری است.

کلاهدوز عنوان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به سبب ایجاد آمادگی در بانوان بسیجی و آحاد بانوان جامعه در زمینه‌ خلق حماسه سیاسی حضور حماسی خواهران بسیجی در برنامه‌های میلاد کوثر پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج خواهران سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در این راستا پیش‌بینی شده بالغ بر 250 هزار نفر از خواهران بسیجی و سایر مردم در سراسر خراسان‌رضوی در برنامه‌های جشن میلاد کوثر و هفته زن شرکت کنند.

وی گفت: در این هفته بسیج خواهران خراسان‌رضوی برنامه‌های متنوعی برای تمامی اقشار جامعه فراهم کرده اعم از کارگاه‌های علمی برای تبیین سیره سیاسی و اقتصادی و همچنین سبک زندگی حضرت‌ فاطمه‌زهرا(س)، پیاده‌روی 7 هزار خواهر بسیجی با شعار حضور حماسی عفاف و حجاب در روز جمعه 13 اردیبهشت‌ماه است.

کلاهدوز تاکید کرد: در این ایام فضاسازی شهری در سطح شهرستان‌های خراسان‌رضوی، برگزاری همایش پایوران ویژه خانواده‌ها و خواهران بسیجی و همچنین مسابقات قرآن در رشته مفاهیم نیز برگزار می‌شود.

مسئول بسیج خواهران سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی و مقاله‌نویسی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در ارتباط با عفاف و حجاب، تشکیل کارگاه‌های فاطمه‌شناسی و مشاوره و همچنین جشن میلاد آفرینش حماسه سیاسی بصیرت فاطمی است.

وی در ادامه افزود: یکی از عمده برنامه‌های این سازمان تجلیل از زنان نمونه و مادران و همسران شهدا است که نقش فراوانی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته‌اند.

کلاهدوز خاطرنشان کرد: حدود 7 هزار زن شهید در کشور هست که از این تعداد حدود 76 شهید متعلق به خراسان‌رضوی است که در جریان‌های ترور، دفاع‌مقدس و انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

مسئول بسیج خواهران سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی در پایان با تاکید براینکه بانوان با شرکت جهادی خود در انتخابات باید انتخاب اصلح داشته باشند، خواستار شد: ملت مسلمان و بانوان آگاه باید با خلق حماسه سیاسی در روز انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری خود حماسه جدیدی را بیافرینند.

انتهای پیام/70018/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول