اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

استفاده از توان بسیج برای اتمام پروژه‌های عمرانی

استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برای اتمام پروژه‌های عمرانی از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده کنند تا این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسد.

استفاده از توان بسیج برای اتمام پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با استفاده از ظرفیت سازمان بسیج سازندگی استان قزوین برای اتمام پروژه‌های عمرانی، سرعت و کیفیت عملیات اجرایی پروژه‌هایشان را ارتقا دهند و همچنین در مصرف بیت‌المال به نحو مطلوبی صرفه‌جویی کنند.   

وی بیان کرد: دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان قزوین برای اجرای پروژه‌های عمرانی از توانمندی و ظرفیت بسیج سازندگی استفاده کنند و پروژه‌هایی که توان اجرایی کردن آن را ندارند به این نهاد بسپارند.

عجم با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی بین مردم روستاها امید و نشاط را زنده می‌کند، اذعان داشت: براین اساس باید تلاش کرد تا پروژه‌های عمرانی در کوتاه‌ترین زمان در مناطق محروم افتتاح شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: راه‌اندازی این نهاد از مهم‌ترین دستاوردهای این انقلاب بود و تاکنون آثار و برکات فراوانی را برای مردم داشته است.

استاندار قزوین با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به اصول نظام، آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پایبند است، اذعان داشت: این نهاد در هر عرصه‌ای صرف‌نظر از سلیقه‌های سیاسی برای اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب تلاش مضاعفی می‌کند.

عجم با اشاره به اینکه روز شوراها در نهم اردیبهشت‌ ماه نامگذاری شده است، متذکر شد: این روز در نزد مردم اهمیت ویژه‌ای دارد، چرا که در این روز مردم از بین خودشان نمایندگانی را به شوراها فرستادند تا مشکلاتشان را رسیدگی و برطرف کنند.

وی به روز کار و کارگر و معلم اشاره کرد و گفت: کارگران با تولید با کیفیت و معلمان با تربیت انسان، توسعه و پیشرفت را در کشور ارتقا می‌دهند و به همین دلیل این دو محور، ارکان توسعه در هر کشوری شناخته شده است.

استاندار قزوین، توسعه کشور را در گرو تربیت نسل پایدار و وفادار به آرمان‌های امام و شهدا و پیوند عمیق با اهداف مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: از زحمات معلمان برای تربیت این نسل تشکر و قدردانی می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه عرصه معلمی گسترده است، ابراز داشت: فعالیت تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، اما اصل این تربیت را باید در آموزش و پرورش جستجو کرد.

وی با اشاره به اینکه تکریم و تجلیل معلمان در سال‌های گذشته توسط آموزش و پرورش صورت می‌گرفت، اذعان داشت: خوشبختانه این امر مهم از سال گذشته توسط استانداری انجام می‌شود و باید فرمانداری‌ها نیز در شهرستان‌ها با تشکیل جلسه‌ای مراسم تجلیل از معلمان را انجام دهند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه کارگران نقش اساسی در تولید دارند، یادآور شد: با ایجاد وجدان کاری، همکاری، تعهد، هماهنگی بین نیروی انسانی می‌توان اقتصاد مقاومتی را در کشور ایجاد کرد.

این مسئول بیان کرد: با حمایت از حقوق و رفع مشکلات کارگران و برطرف کردن موانع توسعه تولید، می‌توان کالای بادوام، باکیفیت و کم هزینه تولید کرد تا با تحقق این امر نظام اقتصادی در کشور متحول شود.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت برخی از کالاهای ایرانی نسبت به خارجی برتر است، اذعان داشت: با ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی و جلوگیری از مصرف‌زدگی و اسراف و عمل به الگوی معتدل بودن در خانواده می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را در کشور برطرف کند.

انتهای پیام/77009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول