اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج خبر داد

برگزاری طرح ولایت در تابستان امسال ویژه دانشجویان بسیجی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری طرح ولایت در تابستان امسال ویژه دانشجویان بسیجی این دانشگاه خبر داد.

برگزاری طرح ولایت در تابستان امسال ویژه دانشجویان بسیجی

سید مهدی آثاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند، تهاجم فرهنگی دشمنان خارجی علیه اصول و باورها و اعتقادات ملت مسلمان ایران اوج گرفته و باید با کار فرهنگی در مقابل این تهاجم ایستادگی کنیم.

وی تاکید کرد: به طور قطع شبیخون فرهنگی دشمنان طی سال‌های اخیر وسعت بسیار بیشتری نسبت به تهاجم نظامی آن‌ها داشته و این بار آن‌ها فکر و ذهن ملت ایران به ویژه نسل‌ جوان را هدف گرفته‌اند که اگر در برابر این تهاجم بی‌تفاوت باشیم، آسیب‌های جبران ناپذیری را متحمل خواهیم شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افزود: برای مقابله با تهاجم دشمن نیازمند کار فرهنگی دقیق و مناسب هستیم و در این زمینه ارائه پاسخ‌های صحیح به شبهات نسل جوان به ویژه دانشجویان نقش بسیار مهمی دارد.

آثاری ادامه داد: در همین راستا و برای عمل به فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی طرح ولایت در تابستان امسال با همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اجرایی می‌شود که در قالب این طرح دوره‌های آموزشی را برای دانشجویان تدارک دیدیم.

*تحلیل گفتمان ولایت در دانشگاه آزاد کرج

وی اظهار داشت: نخستین گام برگزاری جلسات بحث و گفت‌وگو تحت عنوان تحلیل گفتمان ولایت است و با دعوت از اساتید و علمای دینی به تحلیل این موضوع مهم می‌پردازیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی فوق را افزایش سطح معرفی و بصیرت دانشجویان توصیف کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با حضور اساتید و علمای دینی به اهداف کلان این دوره که مهمترین آن پاسخ به شبهات و پرسش‌های دانشجویان بسیجی است، دست پیدا کنیم.

آثاری در پایان اظهار داشت: امیدواریم در گام نخست که اجرای برنامه تحلیل گفتمان ولایت است، در فضایی با نشاط و آگاهانه مسائل مطرح و دانشجویان بسیجی بتوانند ضمن دریافت پاسخ‌های خود در این حوزه بصیرت بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول