اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج زنان سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه خبر داد

حضور 85 هزار بسیجی در جشن‌های میلاد کوثر

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: جشن‌های بزرگ میلاد کوثر در استان کرمانشاه با حضور 85 هزار بسیجی برگزار خواهد شد.

حضور 85 هزار بسیجی در جشن‌های میلاد کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرنگیس الماسی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار کرد: بیستم جمادی‌الثانی روز طلوع نوری است که با عنایت و لطف بی‌کران جهان‌آفرین بی‌همتا بر زمین نازل شد.

الماسی تصریح کرد: این روز میلاد بانویی است که واجد همه کمالات و عصاره تمامی فضائل و حسنات است و شریف‌ترین الگو برای همه عصرها و همه نسل‌های بشری است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، افزود: گرامیداشت این روز فرخنده در شرایط ویژه، تجلی دیگری از بهره‌گیری از قرآن و عترت در تعالی جامعه اسلامی و خلق حماسه‌ای ماندگار است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: عبور از گردنه‌های سخت و دشوار و خنثی‌ کردن توطئه‌های گوناگون دشمنان و ادای تکلیف الهی، نیاز به پیروی از الگوهای حماسی و جاویدانی دارد که نمایان‌گر عزم استوار ملت مسلمان ایران است.

به گفته وی، حماسه فاطمی الگویی جامع برای تحقق اهداف و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان والامقام و منویات مقام معظم رهبری و گذر از این مرحله، حساس و سرنوشت‌ساز است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به روزشمار هفته زن که از 7 اردیبهشت تا 13 اردیبهشت ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شنبه 7 اردیبهشت‌ماه با نام روز زن، حماسه‌سازی سیاسی و اقتصادی، 8 اردیبهشت‌ماه روز زن، خلاقیت و نوآوری، 9 اردیبهشت‌ماه زن، عفاف و مسئولیت اجتماعی، 10 اردیبهشت‌ماه زن، تربیت و تحکیم بنیان خانواده، 11 اردیبهشت‌ماه زن معنویت و سبک زندگی فاطمی، 12 اردیبهشت‌ماه زن 7 ایثار و ولایت و 13 اردیبهشت زن، بصیرت و فرهنگ انتظار نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته به تجلیل از زنان ایثارگر، برگزاری نشست‌های بصیرتی عفاف و حجاب، افتتاح چندین پایگاه محله در سطح شهر، برگزاری ایستگاه سلامت، مسابقات ورزشی، دیدار و تقدیر از مادران نمونه عنوان کرد: جشن میلاد کوثر در سطح تمامی پایگاه‌ها و شهرستان‌های استان کرمانشاه با حضور 85 هزار نفر بسیجی برگزار خواهد شد.

الماسی در پایان خاطر نشان کرد: محفل انس با قرآن در سطح شهر، تفسیر آیات موضوعی، مسابقه نقاشی با موضوع مادر من، نمایشگاه صنایع دستی، همایش اندیشه مطهر و مسابقات ورزشی، سیاسی و بصیرتی و تکریم خانواده برخی از برنامه‌های سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در این هفته است.

انتهای پیام/2700/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول