اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

ناکارآمدی برخی مدیران عامل مشکلات جامعه عشایر بویراحمد است

فرماندار شهرستان بویراحمد عشایر را قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه عنوان کرد و گفت: عدم مدیریت صحیح و ناکارآمد عامل مشکلات جامعه عشایری بویراحمد است.

ناکارآمدی برخی مدیران عامل مشکلات جامعه عشایر بویراحمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نخستین کارگروه امور عشایر شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار این شهرستان، رئیس امور عشایر بویراحمد، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد الفونه در این نشست جمعیت عشایری در سطح استان و شهرستان را زیاد عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش این جمعیت و میزان مشکلات آن‌ها توجه به جامعه هدف باید مدنظر مسئولان و متولیان امر باشد.

فرماندار بویراحمد جامعه عشایری را مولد خواند و نقش آن‌ها در تولید استان و کشور را تاثیرگذار دانست و گفت: جمعیت عشایر جمعیتی فعال بوده که در خدمت به توسعه کشور همکاری دارند و از لحاظ بهره‌مندی از امکانات جزء قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه هستند از این رو توجه متولیان امر به این قشر باید بیش‌ از پیش باشد.

نحوه کوچ و استقرار عشایر بویراحمد عمده مشکلات جامعه هدف

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد عمده مشکلات جامعه عشایری این شهرستان را نحوه زندگی و کوچ آن‌ها عنوان کرد و افزود: بخشی از مشکلات جامعه هدف ناشی از عدم مدیریت صحیح و ناکارآمد برخی مسئولان ایجاد است.

وی اشاره‌ای به اهداف برگزاری کارگروه امور عشایر شهرستان داشت و بیان کرد: تلاش این کارگروه کم کردن مشکلات جامعه هدف و بررسی و رفع نواقص و کمبودات آن‌ها بوده که توجه به این امر همت همکاران و مسئولان ذی‌ربط را می‌طلبد.

به گزارش فارس در این نشست مصوب شد با همکاری نیروی انتظامی گشت سیار در مسیر ایل‌راه‌ها واقع در جاده بابامیدان به اصفهان جهت برقراری امنیت عشایر تشکیل، همچنین مقرر شد در منطقه دیلگون پاسگاه سیار انتظامی دایر شود و مقرر شد شبکه بهداشت و درمان نسبت به کلرزنی آب عشایر اقدام کند.

انتهای پیام/82011/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول