اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قم:

جشن میلاد کوثر در هفت نقطه شهر قم برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری جشن میلاد کوثر در هفت نقطه شهر قم در طول هفته زن خبر داد و گفت: اعضای حلقه‌های تربیتی صالحین، خانواده شهدا و بسیجیان زن در این برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.

جشن میلاد کوثر در هفت نقطه شهر قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، لیلا حیدری امروز در نشست خبری بزرگداشت میلاد کوثر و هفته زن که در سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد اظهار کرد: روز 20 جمادی‌الثانی سالروز خجسته میلاد فاطمه زهرا(س) به عنوان روز مادر و زن نام‌گذاری شده و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه به عنوان بزرگ‌ترین تشکل ویژه بانوان، برنامه‌های ویژه‌ای را به همین منظور در نظر گرفته است.

وی افزود: بیش از 3 میلیون نفر از زنان بسیجی در سراسر کشور همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در ویژه برنامه‌های این روز شرکت می‌کنند و در قم هم تعداد شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها 20 هزار نفر هستند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه ولایت‌مداری حضرت زهرا(س) و پرداختن به بصیرت ایشان اولویت برنامه‌های سال جاری خواهد بود گفت: سازمان بسیج جامعه زنان پرچم‌دار حرکت‌های شورآفرین زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب و ایران بوده و نقشی اساسی در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی داشته است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهمی که در آستانه هفته زن تدارک دیده شده دیدار با علما و مراجع تقلید است؛ تاکنون یک دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی صورت گرفته و ایشان هم زنان را به عفاف و حجاب تشویق کردند و از زنان مسئول در بسیج خواستند تاکید بیشتری بر این امر داشته باشند، ضمن اینکه امروز هم دیداری با آیت‌الله نوری همدانی صورت می‌گیرد.

حیدری از برگزاری جشن میلاد کوثر در هفت نقطه شهر قم در طول هفته زن خبر داد و خاطرنشان کرد: اعضای حلقه‌های تربیتی صالحین، خانواده شهدا و بسیجیان زن در این برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) بیان داشت: سرکشی از خانواده معظم شهدا و خانواده‌های 129 شهیده استان قم هم در طول این هفته در سطح رده‌های مقاومت بسیج خواهران صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح دانش و بینش زنان بسیجی قم گفت: به همین منظور مسابقات گوناگونی از میان کتاب‌هایی پیرامون زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س)، وصیت‌نامه امام راحل و سایر بروشورهای توزیع شده میان بسیجیان برگزار خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه اجرای برنامه‌های ورزشی در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و بسیج اقشار از دیگر برنامه‌های هفته زن خواهد بود ابراز کرد: برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های زنان در نهضت اسلامی هم در دستور کار قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب به عنوان یک برنامه تخصصی در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران طی هفته زن خبر داد و افزود: یکی دیگر از مجموعه برنامه‌های ویژه جشن میلاد کوثر، پرداختن به بحث سبک زندگی اسلامی است که با موضوع زندگی فاطمی برگزار خواهد شد.

وی ایثار و ولایت‌پذیری زنان را از دیگر موضوعات حلقه‌های شجره طیبه صالحین در طول هفته زن دانست و بیان داشت: سایر موضوعات مانند تحکیم بنیان خانواده و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب هم در این حلقه‌های معرفتی پیگیری می‌شوند و در خصوص پاسخگویی به شبهات موجود در جامعه هم اطلاع‌رسانی کاملی در فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

حیدری از فعالیت گسترده سایت عقیله در قم خبر داد و افزود: برخی پایگاه‌های بسیج خواهران هم اردوهایی را به صورت داخلی برگزار می‌کنند که شامل اعزام زنان بسیجی به اماکن مذهبی و گردشگری است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) عنوان داشت: تعدادی از زنان برگزیده بسیجی هم توسط استانداری قم در جشن میلاد کوثر تجلیل خواهند شد.

وی ادامه داد: برنامه استانی ویژه هفته زن به دلیل پرهیز از موازی‌کاری و صرفه‌جویی در امور اقتصادی امسال به صورت مشارکتی میان سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قم و استانداری قم در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

حیدری با اشاره به تبلیغات ویژه در خصوص شهیده شاخص سال در فضای مجازی و حقیقی گفت: یک برنامه استانی هم به همین منظور در قم برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره زنان شهیده به صورت پایگاهی هم در همین راستا صورت می‌گیرد؛ سال گذشته یادواره 129 شهیده استان قم با محتوای خوبی تهیه شد و کتاب «چادرهای خاکی» هم به همین منظور تدوین شده که به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های هفته زن به صورت پایگاهی برگزار می‌شوند گفت: سری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، نقش زنان در دفاع مقدس، نقش بانوان در انقلاب و حفاظت از دستاوردهای نهضت اسلامی موضوعات این نمایشگاه‌ها را تشکیل می‌دهند.

حیدری از تشکیل دو ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر و نیز بزرگداشت استان مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قم خبر داد و بیان داشت: تجلیل از زنان فرهنگی همزمان با هفته زن در قم صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته زن از هفتم اردیبهشت ماه سال جاری شروع شده‌اند گفت: با توجه به بحث روز جامعه یعنی انتخابات، حضور گسترده و شورآفرین زنان در این حماسه سیاسی طی این هفته تبلیغ می‌شود.

انتهای پیام/78004/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول