اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی پارس جنوبی:

وزارت نفت هزینه‌های بازسازی مدارس و مساجد مناطق زلزله‌زده را بر عهده گرفت

مدیرمنابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: مجموعه وزارت نفت هزینه‌های بازسازی در حوزه مساجد، مدارس و اماکن عمومی مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی را برعهده گرفته است.

وزارت نفت هزینه‌های بازسازی مدارس و مساجد مناطق زلزله‌زده را بر عهده گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمد نوروزی‌فرد صبح امروز ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده شنبه و درویشی در جمع مردم این روستا اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی به نمایندگی از وزارت نفت از ابتدای این حادثه با مدیریت خوب مهندس نصوری که خود فردی جهادی و بسیجی است همه مجموعه را بسیج کردند و نقش خاصی در امداد رسانی در مناطق زلزله‌زده داشتند.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی افزود: آقای نصوری شخصا در این برنامه‌ها حضور داشتند و تلاش کردند تا این منطقه را سامان بدهند.

وی افزود: با تاکیدات استاندار بوشهر کار آواربرداری در منطقه به سرعت انجام گرفته و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته کار بازسازی منطقه نیز به همین سرعت پیش برود.

نوروزی فرد خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت نفت هزینه‌های بازسازی در حوزه مساجد، مدارس و اماکن عمومی برعهده گرفته است که ان‌شاءالله با همت مضاعف مسئولان استان امید داریم کار بازسازی این اماکن هر چه سریعتر به اتمام برسد.

نوروزی فرد گفت: روند کار در مناطق زلزله‌زده امیدوار کننده است و آنچه مشاهد می‌کنیم پیشرفت‌هایی خوبی است که صورت گرفته است.

انتهای پیام/66006/صا20/3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول