اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

بازسازی روستاهای درویشی و اسلام‌آباد به شهرستان عسلویه واگذار شد

امام جمعه عسلویه گفت: کار بازسازی روستاهای زلزله‌زده درویشی و اسلام‌آباد به شهرستان عسلویه واگذار شده است.

بازسازی روستاهای درویشی و اسلام‌آباد به شهرستان عسلویه واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد شامگاه دوشنبه در جمع مسئولان در عسلویه با اشاره به زلزله شهرستان دشتی و با تسلیت به مصیبت‌دیدگان این حادثه اظهار داشت: تمام مردم اعم از مسئولان و مردم عادی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان همت کردند و شاهد امدادرسانی به موقع و مناسبی به این عزیزان بودیم.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات انجام شده مناسب بوده و البته زلزله‌زدگان نیازمند خدمات بیشتر و مطلوب‌تری هستند و باید با انسجام لازم در رفع مشکلات این عزیزان کوشا باشیم.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: بازدیدی از منطقه زلزله‌زده در هفته گذشته داشتم و مردم شنبه و روستاهای اطراف از خدمات انجام شده رضایت داشتند و الحق والانصاف سازمان منطقه ویژه و مسئولان عسلویه نیز تاکنون همت خوبی داشته‌اند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: ستاد بحران شهرستان عسلویه با استقرار به موقع و ارائه خدمات لازم به مردم باعث جلب رضایت مردمی زلزله‌زدگان شهرستان دشتی شد و همه مسئولان عملکرد بسیار مطلوبی داشته‌اند که لازم است از آنها تقدیر شود.

وی افزود: حضور پررنگ فرماندار شهرستان عسلویه و همچنین مشارکت شهرداران عسلویه و نخل تقی مایه دلگرمی اهالی زلزله زده شهرستان دشتی شد که امیدواریم این کار ارزشمند و خیر خواهانه باقیات صالحاتی برای عزیزان باشد.

این مسئول ابراز داشت: کار بازسازی روستاهای درویشی و اسلام‌آباد به شهرستان عسلویه واگذار شده و مسئولان باید با تمام توان و ظرفیت در امر بازسازی این منطقه همت کنند.

وی بیان کرد: روستاهای آسیب‌دیده نیازمند تلاش مضاعف مسئولان هستند و مردم زلزله‌زده چشم‌انتظار اقدامات اساسی مسئولان و سایر هموطنان هستند و باید امید را در بین زلزله‌زدگان روشن کنیم.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: مدیریت خوب فرماندار شهرستان عسلویه و سایر مسئولان موجبات بازسازی کامل روستاهای تحت پوشش می‌شود و از تمام دستگاه‌های اجرایی منطقه انتظار داریم همکاری کنند.

هاشمی‌نژاد گفت: در دین اسلام تاکید زیادی بر کمک به همنوعان شده و هر کس در هر موقعیتی که قرار دارد باید نسبت به کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اهتمام ورزد.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول