اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خبر داد

بازسازی کامل رادیولوژی بیمارستان توحید جم

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از بازسازی کامل رادیولوژی بیمارستان توحید جم خبر داد.

بازسازی کامل رادیولوژی بیمارستان توحید جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهرداد حسین‌زاده شامگاه دوشنبه در بازدید از طرح‌های بهداشتی و درمانی صنعت نفت استان بوشهر اظهار داشت: افزایش حجم و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: اجرای طرح‌های مختلف بهداشتی و درمانی و رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان از اولویت‌های مهم این سازمان در مناطق مختلف تحت پوشش است.

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های ارزشمند در حوزه بهداشتی و درمانی خاطر نشان کرد: نصب و راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال (DDR) در بیمارستان توحید و همچنین نصب و راه‌اندازی دستگاه تبدیل تصاویر رادیولوژی آنالوگ به دیجیتال (CR) در بیمارستان توحید از جمله طرح‌های مهم و تاثیرگذار در این حوزه است.

حسین‌زاده تصریح کرد: نصب و راه‌اندازی دستگاه OPG دیجیتال در بخش دندانپزشکی و همچنین نصب و راه‌اندازی دستگاه تبدیل تصاویر رادیولوژی آنالوگ به دیجیتال (CR) در مرکز اورژانس منطقه ویژه نیز از دیگر خدمات و تلاش‌های بهداشت و درمان صنعت نفت استان است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی سیستم آرشیو و ارسال تصاویر دیجیتال پزشکی و راه‌اندازی دو واحد پزشکی از راه‌ دور (تله‌مدیسین) در مرکز درمانی پالایشگاه عسلویه و بیمارستان توحید جم نیز از دیگر اقدامات این سازمان در مجموعه بهداشت و درمان است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از بازسازی کامل رادیولوژی بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: این مهم در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی انجام شده است.

حسین‌زاده یادآور شد: راه‌اندازی مرکز بهداشتی و درمانی سایت دو پارس‌جنوبی (درمانگاه تنبک) با امکانات پزشک عمومی، داروخانه، اورژانس، بخش تحت نظر و دو دستگاه آمبولانس نیز از جمله اقدامات ارزنده در این مدیریت است.

انتهای پیام/2451/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول