اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس فارس:

ساخت و بازسازی 250 کلاس درس در جهرم

مدیرکل نوسازی مدارس فارس گفت: در چندسال اخیر بالغ بر 250 کلاس درس در سطح شهرستان جهرم ساخته و یا بازسازی شده است.

ساخت و بازسازی 250 کلاس درس در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، احمد دست‌نیان در جلسه تجلیل از خیرین مدرسه ساز این شهرستان اظهار داشت: وجود ایران آباد و سرافراز در سطح بین‌الملل در گرو توجه ویژه به آموزش و پرورش بوده و هر کس پیشرفت این کشور را در غیر از مدارس و دانشگاه جستجو کند به خطا رفته است.

وی با بیان اینکه پیشرفت دنیای امروز در توجه به آموزش و پرورش است، افزود: مدرسه‌سازی سرآمد کارهای نیک است و باید جزو مهمترین اولویت‌ها باشد.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس فارس اگر ریشه جهل و نادانی را در کشور بخشکانیم به تبع آن سایر مشکلات نیز حل می‌شود.

این مسئول با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ نظام اسلامی در زمینه مدرسه‌سازی به ویژه در چند سال اخیر، گفت: در این مدت بالغ بر 250 کلاس درس در سطح شهرستان جهرم ساخته و یا بازسازی شده است.

دست‌نیان با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز موجب اعتلای جامعه می‌شوند، ابراز داشت: توقع ما از مردم جهرم که در تمام ارزش‌های انسانی پیشتاز هستند این است که در عرصه مدرسه‌سازی و حمایت از این مقوله نیز جلودار باشند تا ردیف اعتباری بیشتری نصیب این شهرستان شود.

در ادامه این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم نیز متذکر شد: از سال 79 مجمع خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان تاسیس و تاکنون 120 نفر عضو دارد.

چنگیز آزادیخواه‌جهرمی با بیان اینکه در سال گذشته یک‌میلیارد و 250 میلیون ریال توسط خیرین در راستای کمک و حمایت از مدارس این شهرستان جذب شده، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز منتظر حمایت‌های بی‌دریغ خیرین مدرسه‌ساز در این امر خداپسندانه هستیم.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول