اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی اعلام شد

21 مردادماه سال‌جاری پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده ارسباران

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در سالروز وقوع زلزله ارسباران (21 مرداد)، پایان بازسازی این مناطق را اعلام خواهیم کرد و ستادهای بازسازی کارنامه خود را به مردم این مناطق عرضه خواهند کرد.

21 مردادماه سال‌جاری پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی که با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور برگزار شد، از ادامه عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و اظهار کرد: انشاءالله در سالروز وقوع زلزله ارسباران (21 مرداد)، پایان بازسازی این مناطق را اعلام خواهیم کرد و ستادهای بازسازی کارنامه خود را به مردم این مناطق عرضه خواهند کرد.

وی افزود: به فضل الهی ادامه عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده با آغاز فصل کاری با قوت آغاز خواهد شد و در این مرحله همدلی و همراهی مضاعف دستگاه‌های مسئول مورد انتظار است تا بتوانیم کار ساخت و ساز را به نقطه پایانی آن برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: فضای ساخت و ساز در مناطق آماده است و انشاءالله خواهیم توانست در موعد مقرر، به سفارش رهبر معظم انقلاب در خصوص تبدیل این حادثه به سکوی پرش عمران و آبادانی مناطق زلزله‌زده و وعده‌ای که به مردم این مناطق داده‌ایم جامه عمل بپوشانیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهار کرد: زلزله ارسباران که موجب تخریب بخش وسیعی از استان و جان باختن تعدادی از هموطنانمان شد یک آسیب بود؛ اما مردم ما این حادثه را به نقطه‌ای برای تعالی تبدیل کردند.

 

وی افزود: وفاق و همدلی تمام دستگاه‌ها و مردم و بسیج تمام امکانات کشور، بستر خوبی برای عمران و آبادانی مناطق زلزله‌زده فراهم کرد و کارنامه درخشانی برای نظام اسلامی به ثبت رساند که همواره به آن خواهیم بالید و می‌توانیم آن را به عنوان تجربه‌ای با ارزش در هر جایگاهی ارائه کنیم.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: حضور مقام معظم رهبری در میان مردم زلزله‌زده و تاکید ایشان در خصوص این که حادثه زلزله باید به سکوی پرش و عمران این مناطق تبدیل شود، به مردم اطمینان خاطر داد که این اتفاق قطعا خواهد افتاد و به همین دلیل مشارکت و همراهی مردم با ستادهای بازسازی قابل توجه بود.

وی تصریح کرد: برای کارشناسان و ناظران خارجی قابل باور نبود که در مدت کوتاهی پس از وقوع زلزله، بیش از 11 هزار خانه ثابت و امکانات لازم برای زندگی در مناطق زلزله‌زده فراهم شده و به جرات می‌توانیم بگوییم که در بازسازی این مناطق، یک رکورد به جا گذاشته شد. 

انتهای پیام/60002/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول