اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

کاندیداها با احترام به قانون از بروز حوادث مشابه سال 88 جلوگیری کنند

استاندار مرکزی گفت: در انتخابات خرداد ماه کاندیداها باید برای جلوگیری از حوادث مشابه سال 88 قانون و لزوم احترام به قانون را رعایت کنند.

کاندیداها با احترام به قانون از بروز حوادث مشابه سال 88 جلوگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در خرداد ماه می‌تواند تمام حربه‌های دشمنان را در جهت ضربه زدن به پایداری نظام جمهوری اسلامی ناکام گذاشته و موجب اقتدار و عزت ملت ایران، بیداری اسلامی منطقه و مذاکرات هسته‌ای شود.

وی افزود: حضور آگاهانه و گسترده در انتخابات موجب خلق حماسه سیاسی و زمین‌گیر شدن دشمن می‌شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه مردم استان مرکزی در انتخابات 88 توانستند با بصیرت خود رضایت مقام معظم رهبری را جلب کنند، ادامه داد: مردم با حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات و پرهیز از هر گونه مسائلی که منجر به وقایع سال 88 شد با خلق حماسه سیاسی دشمنان را ناامید می‌کنند.

شعبانی‌فرد با تاکید بر اینکه حفظ وحدت در تمام عرصه‌ها اصل اساسی است که باید مورد توجه کاندیدها قرار گیرد، با تذکر به دستگاه‌های نظارتی و شورای نگهبان استان مرکزی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های نظارتی و شورای نگهبان نباید در مسائل انتخابات قیامت خود را برای دنیای دیگران خراب کنند.

وی با تاکید بر اینکه تکلیف اصلی ما حفظ و نگهداری حکومت اسلامی است نه افراد، بیان کرد: با هرگونه جانبداری احتمالی مجریان و ناظران از کاندیدای خاص برخورد می‌شود.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های دشمن در ناامید سازی مردم از نظام و کاهش حضور مردم در انتخابات، مدیریت نوسانات نظام پولی و مالی، تورم و گرانی، افشاگری‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای غیر هوشمندانه و التهاب آفرین، افزایش فشارهای خارجی بر دولت، رد صلاحیت‌ها و ایجاد پیوند بین نارضایتی‌های سیاسی و اقتصادی را از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن عنوان کرد.

شعبانی‌فرد تمرکز فشارها به رهبری و هدف قرار دادن جایگاه رهبری، واگرایی خواص کشور، تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی و مناظرات تبلیغاتی، مذاکرات هسته‌ای، تعاملات جمهوری اسلامی با آمریکا و تحولات سوریه و اثرات آن را از دیگر مسائلی عنوان کرد که دشمن به دنبال آن است که با استفاده از آنها به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.

وی تصریح کرد: احزاب‌، گروه‌ها و نخبگان و طرفداران نامزدها در عرصه‌های انتخاباتی و تحقیقاتی ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی و رعایت خطوط قانونی از طرح مسائلی که موجب تشدید مطالبات کاذب و تحریک احساسات قومی و تخریب وحدت ملی می‌شود پرهیز کنند.

انتهای پیام/87002‌/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول