اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع دانشجویان مازندران عنوان شد

رضایی: اخلاق اسلامی ‌از دولتمردان ‌شروع شود / با هیچ جناحی ائتلاف ندارم

نامزد احتمالی انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری گفت: من یک به‌ علاوه 77 میلیون ایرانی هستم و با هیچ جناحی ائتلاف ندارم.

رضایی: اخلاق اسلامی ‌از دولتمردان ‌شروع شود / با هیچ جناحی ائتلاف ندارم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، محسن رضایی شامگاه امروز در مراسم تحلیل و بررسی انتخابات رئیس جمهوری در دانشگاه مازندران بیان داشت: مخالف هیچ جناحی نیستم و همه برای من ارزشمند و قابل احترام هستند. 

رضایی خاطرنشان کرد: مهم این است که برنامه‌های کارآمدی برای نظام داشته باشیم و در خط رهبری باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه اقتصاد فدرال را دنبال می‌کند، ادامه داد: به دنبال آن هستیم که از سرمایه‌های انسانی و مالی مثل دانشمندان و نخبگان و... هر منطقه برای همان منطقه استفاده شود و از فرار سرمایه‌های انسانی از شهرستان‌ها به تهران و از تهران به کشورهای دیگر جلوگیری کنیم.

رضایی درباره یارانه دانشجویی به دانشجویان گفت: شش ماه قبل از فارغ‌التحصیلی دانشجویان باید آینده شغلی آنان مشخص باشد، در این راستا کمک کار آنان بوده و از آنان حمایت می‌کنیم و وام دانشجویی نیز به افراد و دانشجویان نیازمند وام پرداخت می‌شود.

وی بیان داشت: فرهنگ‌سازی پروژه بسیار سخت و در عین حال ساده است. در این راستا کافی است دولتمردان ما اخلاق حرفه‌ای و سیاست‌مدارانه خود را رعایت کنند و تابع قوانین و اخلاق اسلامی باشند.

رضایی با اشاره به اینکه باید مسئله فرهنگ در تمام ابعاد مختلف جامعه رعایت شود، ادامه داد: در همه موارد در جامعه باید اخلاق رعایت شود و در این راستا در همه جا نماد ملی و اسلامی را رعایت کنیم.

وی گفت: اخلاق اسلامی باید از جامعه و از دولتمردان ما شروع شود و در این رابطه همه ما باید با هم وارد شویم و از خودمان شروع کنیم.

رضایی درباره اعتراض در فتنه 88 افزود: ابهاماتی در این ‌ارتبا‌ط‌ وجود داشت و اعتراضاتی شکل گرفت که در واقع به دو صورت اعتراض خیابانی و اعتراض قانونی بوده است و من هم از نظر قانونی اعتراض کردم و بر این باورم که اعتراض بخشی از مردم‌سالاری دینی است و باید انجام شود و اما اعتراض باید در راستای قانون باشد.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول