اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان خبر داد

عضویت 1800 جوان در جمعیت هلال احمر نهبندان

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان از عضویت یک‌هزار و 799 نفر در کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

عضویت 1800 جوان در جمعیت هلال احمر نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین رضایی پیش از ظهر امروز با اشاره به اینکه حضور جوانان در جمعیت هلال احمر بسیار مهم است، اظهار داشت: با تشکیل کانون‌های جوانان، جمعیت هلال احمر در آموزش‌های امدادی به جوانان موفق‌تر بوده است.

وی ادامه داد: خلاقیت و ابتکار کانون‌های هلال احمر نقش بسزایی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر دارد که باید توجه ویژه شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان با اشاره به اینکه کانون‌ها زمینه افزایش ضریب ایمنی را فراهم ‌می‌کنند، تصریح کرد: حضور جوانان در کانون‌های هلال احمر گامی مؤثر و مهم در راستای آمادگی در مقابل حوادث غیرمترقبه است. 

رضایی تعداد اعضای کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر را 480 نفر دانست و گفت: کانون‌های دانشجویی با برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای اهداف جمعیت هلال احمر حرکت می‌کند و تعداد 100 نفر از دانشجویان فرم اهدای عضو را تکمیل کرده‌اند.

این مسئول از عضویت 825 جوان در کانون‌ جوانان شاخه آزاد خبر داد و افزود: از این تعداد 285 نفر برادر و 540 نفر خواهر هستند که در راستای اهداف جمعیت هلال احمر آموزش‌های لازم را دیده و به همنوعان خود کمک می‌کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان با اشاره به اینکه 454 نفر عضو کانون‌های روستایی هستند، تصریح کرد: این کانون در سال گذشته نزدیک به پنج دوره آموزشی مهارت‌های داوطلبی، کمک‌های اولیه و امداد ویژه خواهران و برادران برگزار کرده است.

رضایی کانون طلاب را یکی دیگر از کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر دانست و افزود: این کانون در شهرستان نهبندان از سال 89 تاسیس شده که تاکنون 40 نفر از طلاب عضو این کانون شده‌اند.

وی متذکر شد: اقدام برای تشکیل کانون‌های بشردوستانه با هدف آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی، نیکوکاری و خدمات بشردوستانه در کانون‌های جوانان یکی از اقدامات مهم در راستای تحقق شعار جمعیت هلال احمر مبنی بر هر خانواده یک امدادگر است.

انتهای پیام/69005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول