اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خبر داد

آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر در مناطق زلزله‌زده سراوان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای امدادی هلال‌احمر همچنان در حال آماده‌باش کامل در مناطق زلزله‌زده سراوان قرار دارند.

آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر در مناطق زلزله‌زده سراوان

رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: روز گذشته به همراه حسن قدمی مدیرکل بحران کشور از مناطق زلزله‌زده سراوان به منظور تعیین و ارزیابی میزان خسارت وارده بازدید به عمل آمد.

وی عنوان کرد: با توجه به پس لرزه‌های مکرر در منطقه سراوان،‌ تمام نیروها و عوامل امدادی جمعیت استان همچنان در حال آماده‌باش کامل بوده تا در صورت بروز هرگونه حادثه، امدادرسانی سریع و به موقع به ساکنان مناطق ارائه شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان همچنین از حضور 60 تیم امدادی به تعداد یک‌هزار و 100 نفر در منطقه و آخرین آمار اقلام توزیعی و خدمات امدادی به ساکنان مناطق زلزله زده جنوب استان اشاره کرد.

راشکی در پایان اذعان داشت: اقلام توزیعی بین ساکنان مناطق زلزله‌زده جنوب استان شامل، یک‌هزار و 892 تخته چادر امدادی و 8 هزار و 455 نفر اسکان موقت است.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول