اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان:

زلزله‌های 20 سال اخیر اصفهان زیر 3 ریشتر بود /زلزله دیشب خساراتی نداشت

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در 20 سال اخیر زلزله محسوس در اصفهان نداشتیم، گفت: در 20 سال اخیر در استان اصفهان زلزله‌‌های کمی رخ داده و همگی آنها زیر سه ریشتر بوده است.

زلزله‌های 20 سال اخیر اصفهان زیر 3 ریشتر بود /زلزله دیشب خساراتی نداشت

حیدر علی خانبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: زلزله دیشب در روستای حبیب‌آباد واقع در 10 کیلومتری اصفهان رخ داد و در اصفهان، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد نیز به طور محسوس احساس شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا زلزله دیگری در راه است، گفت: پدیده زلزله هیچ‌گاه قابل پیش‌بینی نیست، در 20 سال اخیر در استان اصفهان زلزله‌‌های کمی رخ داده است و همگی آنان زیر سه ریشتر بوده است اما زلزله دیشب با قدرت 4.1 دهم به خوبی احساس شد.

معاونت امداد و نجات سازمان هلال احمر افزود: پس از وقوع زلزله در مناطق یاد شده سه تیم ارزیاب برای بررسی وضعیت اعزام شدند تا در صورت لزوم بتوانند امدادرسانی انجام دهند اما هیچ خسارتی در مناطقی زلزله‌زده دیده نشد.

معاون امداد و نجات سازمان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: نیروهای سازمان هلال‌احمر همیشه در حال آماده باش هستند و برای آرامش و صحت مردم تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم باید همیشه نکات ایمنی را برای حفظ جان و مالشان رعایت کنند و هیچ‌گاه به شایعات گوش ندهند، افزود: برخی از همشهریان دیشب در پی وقوع زمین‌لرزه در پارک‌ها و خیابان‌های اطراف محل زندگیشان چادر زدند و شب را به صبح رساندند، توصیه ما در این مواقع این است که در هنگام وقوع زلزله آرامش خود را حفظ کنند و با حفظ خونسردی مکانی را که در آن هستند تخلیه کنند و یا در محل مانده و پناه‌گیری صحیح را انجام دهند.

انتهای پیام/2301/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول