اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هنری فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی:

310 اثر به جشنواره ملی خلیج فارس ارسال شد

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال 310 اثر از سراسر کشور به جشنواره ملی خلیج فارس خبر داد و گفت: آثار برگزیده در محل نگارخانه شهر بیرجند به نمایش گذاشته می‌شود.

310 اثر به جشنواره ملی خلیج فارس ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علی زمزم پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خلیج فارس اظهار داشت: این همایش  به منظور پاسداری از هویت ملی و بین‌المللی خلیج فارس برگزار شده است.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس در دو بخش طراحی لگوی پوستر و نشانه برگزار شده است که از سراسر کشور 109 نفر آثارشان را به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

ارسال 310 اثر از سراسر کشور به جشنواره ملی خلیج فارس

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: از سراسر کشور 310 اثر از 109 هنرمند ارسال شده که در اختتامیه این جشنواره در هر بخش از سه نفر تقدیر و آثار برگزیده نیز در محل نگارخانه شهر بیرجند به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

زمزم از 37 اثر برگزیده در جشنواره ملی خلیج فارس خبر داد و اضافه کرد: از 37 اثر برگزیده 19 اثر در بخش پوستر و 18 اثر در بخش نشانه برگزیده می‌شوند.

وی تصریح کرد: جشنواره ملی خلیج فارس سومین جشنواره ملی خلیج فارس است که این جشنواره برای نخستین بار در خراسان جنوبی برگزار شده است.

اختتامیه نهایی جشنواره نهم اردیبهشت‌ماه در هرمزگان برگزار می‌شود

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اختتامیه نهایی جشنواره ملی خلیج فارس نهم اردیبهشت‌ماه در هرمزگان خبر داد.

زمزم با اشاره به نتایج آزاد داوری نخستین جشنواره ملی طراحی و گرافیک خلیج فارس افزود: جایزه داوری نفر سوم بخش پوستر شامل لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال وجه نقد به محمد افشار از اصفهان، جایزه داوری نفر دوم شامل لوح تقدیر و مبلغ 8 میلیون ریال وجه نقد به رویا رحیمی از قزوین و جایزه داوری نفر نخست شامل لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد به خالوندی از سمنان اهدا شد.

این مسئول از جایزه داوری نفر سوم بخش نشانه خبر داد و گفت: مبلغ 6 میلیون ریال وجه نقد و لوح تقدیر به  سینا رعیت از مازندران اهدا شد.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی جایزه داوری نفر دوم را شامل لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال وجه نقد برشمرد که به جواد مافی از قزوین اهدا شد.

زمزم ادامه داد: همچنین جایزه داوری نفر سوم شامل لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال وجه نقد به محمد افشار از اصفهان اهدا شد.

وی جایزه داوری نفر نخست بخش پوستر را شامل تندیس جشنواره و دیپلم افتخاری و مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد اعلام کرد که به نفیسه محمدیانی از شهرستان سبزوار اهدا شد.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول