اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی خراسان‏رضوی خبر داد

راهیابی 4 سنگنورد خراسانی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان‎رضوی از راهیابی چهار سنگنورد این استان به تیم ملی سنگنوردی خبر داد.

راهیابی 4 سنگنورد خراسانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، حسین امانی اظهار داشت: سیزدهمین دوره رقابت‎های سنگنوردی جام فجر و انتخابی تیم ملی کشور روزهای دوم تا ششم اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد و تیم آقایان خراسان‎رضوی با 16 شرکت کننده در رشته‎های سرپناه، سرعت و بولدرینگ در این مسابقات حضور داشت و به مقام نائب قهرمانی رسید.

وی افزود: در رشته سرعت عماد ثمره‌مرادی، حمید توزنده‌جانی و ایمان احسانی‎فر و در رشته سرپناه خسرو هاشم‎زاده به اردوی تیم ملی راه یافتند.

امانی ادامه داد: علاوه بر آن حمید توزنده‌جانی در رشته بولدرینگ نیز مجوز حضور در اردوی تیم ملی که اواخر اردیبهشت ماه به منظور حضور در رقابت‏های قهرمانی آسیایی تهران، برگزار می‎شود را دریافت کرد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با اشاره به حضور ملیحه سادات حسینی در رشته بولدرینگ و سرپناه بخش بانوان این مسابقات، افزود: این ورزشکار خراسان‎رضوی نیز دیروز شش اردیبهشت ماه در میان 36 شرکت‌کننده این دو رشته در جایگاه چهاردهم جای گرفت و از حضور در تیم ملی بازماند.

وی با اشاره به کسب مقام دوم کشور از سوی تیم آقایان خراسان‎رضوی در مجموع سه رشته با 390 امتیاز، عنوان کرد: تیم زنجان با 394 امتیاز اول شد و خوزستان نیز با امتیاز 234 به مقام سوم رسید.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول