اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

برخی مسئولان با صحبت نسنجیده معیشت مردم را به بازی نگیرند

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: برخی مسئولان با صحبت‌های نسنجیده و نابه‌جای خود با معیشت و آرامش مردم بازی نکنند.

برخی مسئولان با صحبت نسنجیده معیشت مردم را به بازی نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه امروز این شهر با تبریک و گرامی‌داشت میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در سخنانی اظهار داشت: در روزهای گذشته به خاطر صحبت‌های نسنجیده و سوء مدیریت برخی مسئولان شاهد اوج گرفتن مجدد گرانی و نا به‌سامانی‌های اقتصادی و میلیاردی شدن بعضی مافیای اقتصادی در جامعه بودیم.

وی افزود: کشور در آستانه انتخابات قرار گرفته و مردم احتیاج به آرامش دارند و در این راستا مسئولان باید بیشتر در گفتار و رفتار خود دقت کنند چراکه یک حرف نابه‌جا باعث تأثیرات منفی در بازار و سرنوشت مردم می‌شود.

امام جمعه کازرون از مجلسیان خواست که در تصویب بودجه سالانه کشور دقت بیشتری داشته و اجازه ندهند قیمت‌ها بی‌رویه اوج بگیرد.

خرسند در ادامه از وعده‌های توخالی دولت از جمله پرداخت 250 هزار تومانی یارانه به مردم انتقاد کرد و گفت: نمی‌دانیم این مبلغ را آقای رئیس جمهور که مورد تأیید کارشناسان و مجلسیان نیست از کجا می‌خواهد تأمین کند که به مردم وعده می‌دهد.

خطیب نماز جمعه کازرون در بخش دیگر سخنانش به انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی پیش رو اشاره کرد و ابراز داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری که انتخابات مظهر حماسه سیاسی و اقتدار نظام اسلامی است بنابراین در خلق این حماسه وظیفه تمام اقشار مردم و جریانات سیاسی بوده که در دید جهانیان نقش‌آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه رقابت انتخاباتی باید در چارچوب نظام باشد گفت: در این راستا نامزدها باید از تهمت، افترا، سیاه‌نمایی و تخریب دیگران خودداری کنند تا انتخاباتی آرام، پرشور و ناامید کننده دشمنان داشته باشیم.

این مسئول به فتنه 88 اشاره  و تصریح کرد: بروز این فتنه به خاطر خارج شدن عده‌ای از قاعده و چارچوب نظام و هم‌نوایی آنان با بیگانگان صورت گرفت که به آبروی خودشان و کشور لطماتی وارد شد.

خرسند افزود: یکی از محسنات انتخابات این است که از رکود جلوگیری می‌شود و تحول در جامعه به وقوع می‌پیوندد.

امام جمعه کازرون در بخش پایانی خطبه‌ها به وجود برخی ناامنی‌ها از جمله سرقت، ایجاد مزاحمت، قتل و تحرکات اراذل و اوباش در شهر کازرون انتقاد کرد و از مسئولان دستگاه قضایی، انتظامی و گروه مقاومت و بسیج این شهر خواست که با مسببان این امر برخورد قاطع داشته باشند.

وی همچنین از مسئولان انتظامی استان فارس خواست که با قاطعیت به خلع سلاح غیرمجاز و جمع‌آوری آن اقدام کنند چراکه هر روزه در نقاط مختلف این استان شاهد قتل‌هایی با اسلحه گرم هستیم.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول