اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

مسائل سیاسی موجب غفلت از مسائل اقتصادی نشود

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه مسائل سیاسی موجب غفلت مسئولان از مسائل اقتصادی نشود، گفت: دغدغه مسئولان باید معیشت مردم باشد نه مسائل سیاسی و انتخابات که این خلاف قانون است.

مسائل سیاسی موجب غفلت از مسائل اقتصادی نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نمازجمعه جیرفت با بیان اینکه خداوند در قرآن مقام شهدا را بالا برده است، اظهار داشت: شهدا آن قدر جایگاه بالایی دارند که برای ما قابل درک نیست.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و مردم باید تلاش کنند، ارزش‌ها در جامعه برجسته شوند، اذعان داشت: باید فرهنگ‌سازی کنیم تا نسلی که دنبال معیار می‌رود، معیارهای غلط را انتخاب نکند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به موج جدید گرانی‌ها در سال جدید تصریح کرد: مسئولان رعایت حال مردم را بکنند، زیرا گرانی‌ها، سرسام‌آور و بدون برنامه‌ریزی بوده و این افزایش قیمت برای اقشار آسیب‌پذیر بسیار سخت است.

عسکری با بیان اینکه مسائل سیاسی موجب غفلت مسئولان از مسائل اقتصادی نشود، اظهار کرد: دغدغه مسئولان باید معیشت مردم باشد نه مسائل سیاسی و انتخابات که این خلاف قانون است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه نباید از امکانات دولتی برای کاندیداها استفاده شود، افزود: موفقیت‌های سیاسی در گرو موفقیت‌های اقتصادی است و مردم کسانی را که در مسائل اقتصادی شکست خورده ببینند در زمینه سیاسی هم شکست خورده می‌بینند.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم و پایین بودن قیمت‌ها در سال گذشته خاطر نشان کرد: قیمتی که دولت در سال گذشته خریداری کرد، پاسخگو نبود و با پولی که قرار است در آینده از کشورهای خارجی گندم خریده شود امروز از کشاورزان داخلی خرید شود.

امام جمعه جیرفت با اشاره به استقبال خوب ثبت‌نام‌ها کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: مردم از همین الان کاندیداها را شناسایی و به افراد مؤمن، متدین و خدمتگزار رأی بدهند.

عسکری با بیان اینکه در انتخابات شوراها باید مسائل طایفه‌ای را کنار گذاشت، ابراز داشت: بزرگ بودن طایفه معیار نیست، بلکه معیار تقوا و امانت‌داری است.

انتهای پیام/80003/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول