اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مجریان ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس خبر داد

اجرای بیش از 1000 پروژه ساختمانی با قوانین نظام مهندسی

رئیس شورای مجریان ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس گفت: از بدو تشکیل این سازمان تاکنون یک‌هزار و 334 پروژه ساختمانی به متراژ 5 میلیون و 918 هزار متر مربع در شیراز به اجرا درآمده است.

اجرای بیش از 1000 پروژه ساختمانی با قوانین نظام مهندسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی اشراقی در نخستین همایش سراسری مجریان ذ‌ی‌صلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: مجریان ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس با 234 مجری حقوقی و 93 حقیقی، 784 پروژه ساختمانی را در دست اجرا دارد که از این تعداد، 550 پروژه به پایان رسیده است و مابقی با رعایت اصول ساخت‌وساز اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش با همکاری و مساعدت اداره‌کل راه و شهرسازی فارس و شهرداری شیراز به منظور انتقال تجربیات و با استفاده از خردجمعی و نهادینه‌سازی فرهنگ صحیح ساخت‌وساز ساختمان برگزار شده است.

رئیس شورای مجریان استان فارس بیان داشت: وحدت رویه گسترده در کشور برای اجرای مقررات ساخت‌وساز، طرح چالش‌های پیش‌روی مجریان، آسیب‌شناسی و استفاده از تجربیات دیگر کشورها از اهداف این همایش یک‌روزه بوده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس نیز در این همایش اذعان داشت: ساختمان مانند یک کار تولیدی و تخصصی است که مجریان ذیصلاح باید در ساخت‌وساز به نکات ایمنی، آسایش شهروندان و رعایت اصول فنی و مهندسی توجه کنند.

حسین پوراسدی با اشاره به اینکه ساختمان‌هایی که از سوی مهندسان تأیید صلاحیت شده، احداث می‌شود و از نظر مقاومت در ساخت، مشکل ندارند، گفت: بزرگ‌ترین مشکل رعایت نکردن قوانین ملی در ساخت‌وسازها است.

انتهای پیام/2448/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول