اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس گمرک ایران

ساختمان گمرک خراسان شمالی افتتاح شد

طی مراسمی سایت و ساختمان گمرک استان خراسان شمالی با حضور رئیس‌ گمرک ایران افتتاح شد.

ساختمان گمرک خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد رئیس کل گمرک ایران ظهر امروز در آیین بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: گمرک فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی را در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیش بینی کرده است.

عباس معمارنژاد برای افزایش حجم صادرات کالاهای غیر نفتی به خارج از کشور برنامه‌های خوبی تنظیم شده است افزود: تدوین بسته‌های  حمایتی از فعالان صادرات از جمله این برنامه‌ها است.

به گفته وی ارزیابی کالای صادراتی در محل و همچنین به حداقل رساندن زمان ترخیص کالاها از جمله ویژگی‌های این بسته‌های حمایتی است.

رئیس کل گمرک ایران از کاهش برنامه زمان ترخیص کالا از 6.5 روز به پنج روز در سال هم خبر داد و گفت: این اقدام از برنامه‌های محوری گمرک در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

به گزارش فارس سایت گمرک خراسان شمالی در جوار روستای علی آباد حاشیه کنار گذر شمالی بجنورد قرار دارد و از مصوبات سفر دولت به استان به شمار می‌رود. این سایت در پنج هکتار زمین احداث شده و علاوه بر فضای اداری با هزار و 800 متر زیربنا، یک سوله یک هزار و 500 متری نیز دارد و 3 هزار و 500 متر از فضای این سایت نیز به عنوان بارانداز صادرات و واردات اختصاص یافته است.

به گفته فارس،در آیین افتتاح این پروژه شماری از مسئولان استان خراسان شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول