به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد نکونام در جلسه هماهنگی حوزه خدمات شهری با واحد کنترل ساختمان و سد معبر افزود: با توجه به اینکه تعداد مراجعین به شهرسازی شهرداری منطقه چهار از دیگر مناطق هشت گانه شهرداری قم بیشتر بوده و کمبود نیروی انسانی این واحد موجب شده متقاضی زمان بیشتری را برای اخذ جواب صرف کند از این رو ناحیه محوری یکی از راهکارهای برون رفت از این مشکل است.
وی افزود: با توجه به سیاست 12 گانه ابلاغی شهردار قم که بر تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان تاکید دارد مقرر شد که پس از انجام جلسات کارشناسی، عدم تمرکز در پاسخگویی به مراجعین در دستور کار منطقه قرار گیرد.
شهردار منطقه چهار قم با اشاره به اینکه در این راستا آموزش ضوابط شهری برای مدیران ناحیه و آشنایی ایشان با برنامه شهرسازی و فرآیندهای تملک املاک تفکیک شده امری اجتناب ناپذیر است اذعان داشت: آموزش پرسنل و آشنایی کامل آنها با قوانین در برنامه کاری شهرداری منطقه چهار قرار دارد.
نکونام در ادامه به معاونت خدمات شهری منطقه مأموریت داد تا با حضور مدیر حقوقی منطقه ظرف هفته آینده با برگزاری جلسه با مسئولین نواحی و واحد کنترل ساختمان، آسیب شناسی کرده و ارائه راهکارهای مناسب ارائه کنند.
انتهای پیام/2258/ع