اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده عنوان کرد

بیعت مجدد مسئولان شهرستان لنده با ولایت

فرماندار لنده گفت: مسئولان و مدیران شهرستان لنده امروز با حضور دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان بار دیگر با ولایت و آرمان‌های اصیل اسلامی تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای حضور در همه صحنه‌های انقلاب و نظام اعلام می‌دارند.

بیعت مجدد مسئولان شهرستان لنده با ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده سید یدالله فاطمیان در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: عنایت خداوند در سال جدید نصیب شهرستان لنده شده و میزبانی شهدای گمنام در پرونده پرافتخار این شهرستان درج شده است.

وی به استقبال باشکوه مردم از دو آلاله سبکبال اشاره کرد و ادامه داد: استقبال بی‌نظیر و کم‌نظیر مردم این شهرستان شایستگی میزبانی این دو شهید گمنام والامقام را ثابت کرده است.

فرماندار لنده خاطرنشان کرد: حضور نماینده ولی فقیه استان در لنده دیگر عنایتی است که خداوند منان در سال جدید نصیب مردم شهرستان لنده کرده است.

فاطمیان در ادامه با اشاره به وجه اجتماعی مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی در کشور، تصریح کرد: در سطح کشور همه استان کهگیلویه و بویراحمد را با نام آیت‌الله ملک‌حسینی می‌شناسند.

وی، ویژگی‌های منحصر به فرد آیت‌الله ملک‌حسینی را برشمرد و افزود: مرحوم آیت‌الله ملک حسینی در بین رجال و علمای حوزه علمیه قم و کشور دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بود که شاید در هیچ شخص دیگری مشاهده نشود.

فرماندار لنده بیان داشت: در آینده استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، استان‌های لرنشین و جنوبی خلأ این عالم ربانی را احساس خواهند کرد.

فاطمیان یادآور شد: خداوند این نعمت را به ما داده که فرزند خلف آن عالم ربانی جایگزین و خلف صالحی برای ایشان در استان بوده و تا حدودی خلأ آن عالم ربانی پر شده است.

وی ابراز داشت: شهرستان لنده با داشتن 23 هزار نفر جمعیت، 88 شهید، 20 آزاده و 450 جانباز درصد بالا و بیش از 3 هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده است.

فرماندار لنده گفت: شهر لنده دارالمؤمنین بوده و اولین مسجد و اولین شناسنامه استان در آن به ثبت رسیده و هم‌اکنون نیازمند توجه جدی برای توسعه و پیشرفت است.

فاطمیان متذکر شد: امروز همه مدیران و مسئولان لنده‌ای در جلسه شورای اداری با ولایت فقیه و نماینده ایشان در استان بیعت مجدد بسته و آمادگی خود را برای دفاع از آرمان‌های ولایت به ثبت می‌رساند.

وی در ادامه به درخواست‌های مردم این شهرستان از نماینده ولی فقیه اشاره کرد و گفت: تعدادی از ادارات شهرستان به صورت نمایندگی اداره می‌شوند و با توجه به نوپا بودن این شهرستان می‌طلبد که ادارات آن استقلال یابند.

رئیس شورای اداری یادآور شد: امیدواریم با پیگیری و عنایت نماینده ولی فقیه در استان، ادارات و نمایندگی‌های موجود در شهرستان هرچه سریعتر استقلال خود را به دست آورند.

وی در پایان توجه به مسائل فرهنگی‌ را ضروری خواند و اذعان داشت: از جمله مسائلی که نیاز این شهرستان است، توجه به مسائل و اعتبارات فرهنگی است که می‌طلبد در سال جدید در توزیع اعتبارات فرهنگی شهرستان لنده به صورت ویژه دیده شود.

انتهای پیام/82013/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول