اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

رمز موفقیت حرکت حول محور ولایت‌فقیه است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون رمز موفقیت را حرکت حول محور ولایت‌فقیه دیده‌اند که نعمتی الهی محسوب می‌شود.

رمز موفقیت حرکت حول محور ولایت‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد سالک در همایش تبیین نقش مردم در حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: حضرت زهرا (س) از قول پدرشان گفته‌اند که امام و رهبر همانند کعبه‌ای است که تمام مردم باید به سوی آن در حرکت باشند.

وی افزود: ملت ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون رمز موفقیت را در حرکت حول محور ولایت‌فقیه دیده‌اند که نعمتی الهی محسوب می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب ذخیره و هدیه الهی هستند و این بزرگوار خلف صالح امام، مرجعی بزرگ، قاطع، شجاع، مومن، دشمن‌شناس، اسلام‌شناس، قدرتمند و با اقتدار به پشتوانه ملت ایران محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ما اکنون وارث این امانت الهی هستیم، تاکید کرد: سال حماسه سیاسی و اقتصادی مقدمه یک تمدن بزرگ است که باید با تدبیر رهبری و حضور انسان‌های مدبر جامعه آن را عملیاتی کنیم.

سالک با اشاره به اینکه  غرب اکنون به بن‌بست رسیده است و برای تغییر مسیر خود تلاش می‌کند، تصریح کرد: حماسه یعنی حرکت و تحولی رو به جلو با رویکرد فرهنگی برای مقابله با غربی که تلاش دارد ما را منزوی کرده و تردید و دو دلی را در جامعه ما وارد کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حماسه به معنای بسیج مردم و مشارکت مردمی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است اضافه کرد: بعد سیاسی این حماسه شرکت در انتخابات سال‌جاری است و بعد اقتصادی نیز برون‌رفت از وضعیت کنونی و رفع تحریم‌ها را شامل می‌شود.

انتهای پیام/63008/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول