اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه فتح:

دفاع از اسلام و ولایت فقیه آرمان شهدا بوده است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام و ولایت فقیه مهمترین آرمان شهدا بوده است.

دفاع از اسلام و ولایت فقیه آرمان شهدا بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده،حجت‌الاسلام سیدامان‌الله حسینی‌صدر در مراسم گرامیداشت هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در لنده با اشاره به راه و منش شهدا در انتخاب مسیر زندگی، اظهار کرد: شهدا با عشق خدا به میدان جنگ قدم گذاشتند و آن را با گوشت و پوست و خون خود آمیخته‌اند.

 

وی توجه به اعتقادات را از مهمترین ویژگی شهدا خواند و افزود: شهدا در اجرا و عمل به اعتقادات خود در سخت‌ترین شرایط محیطی هم کوتاهی نمی‌کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنان با خدای خود معامله کرده‌ بودند و در عبادت کوتاهی به خود راه نمی‌دادند.

وی افزود: اخلاص در عمل و عدم تجاوز از حدود الهی مهمترین ویژگی شهدا در دوران زندگی پر افتخارشان بوده که ما باید از آن درس بگیریم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حسینی‌صدر تصریح کرد: دل بریدن از دنیا کار هر کسی نبوده بلکه مرد عمل می‌خواهد و دیدیم که شهدا به درستی توانسته‌اند آن را به سرانجام برسانند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با اشاره به خاطراتی از شهدا، گفت: شهدا به پست و مقام دنیوی پشت پا زده و میز و ریاست را مرگ خود در زمان خطر تهدید اسلام می‌دانستند و میدان جنگ را مهمتر از آن برای دفاع از ارزش‌ها تشخیص داده‌بودند.

وی در ادامه با بیان این‌که عمل به کلام رهبری مثل شهدا زندگی کردن است، گفت: امروز مهمترین و شاید حساسترین انتخابات را جمهوری اسلامی ایران پیش رو داشته و ما باید در اجرای آن، کلام نافذ رهبری را مدنظر قرار دهیم و از حاشیه پردازی پرهیز کنیم.

حسینی‌صدر افزود: اگر انتخابات در شرایط سخت است ما نیرو و توان مقاومت با آن را در بدترین شرایط خواهیم داشت و در مقابل توطئه‌های دشمنان از آرمان‌های اصلی انقلاب دفاع می‌کنیم.

وی گفت: ما راه شهدا که تبعیت از ولایت بوده را در پیش گرفته و حماسه سیاسی ماندگاری را در تاریخ پرافتخار انقلاب رقم می‌زینیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضور پر شور و حماسه‌ساز مردم در صحنه‌های انتخابات را یادآور شد و گفت: سه انتخابات کلیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورده است.

حسینی‌صدر اذعان داشت: مقام معظم رهبری بارها خطاب به مسئولان متذکر شده‌اند که در اجرای انتخابات بهانه به دست دشمن ندهند و با هوشیاری کامل انتخابات را اداره کنند.

وی با اشاره به شرایط لازم برای انتخاب نمایندگان گفت: نمایندگانی که قصد ورود به صحنه انتخابات را دارند باید کارآمدی خود را در نظر داشته‌ و در صورت احتیاج برای پیشرفت جامعه اجازه ورود به افراد کاردان و باتجربه تر را بدهند.

این مسئول استانی در ادامه یادآور شد: ما در میدان جنگ فرهنگی و میدان جنگ نرم باید شهید بدهیم تا بتوانیم پیروزی را نصیب خود گردانیم.

وی افزود: مردم هم با هوشیاری کامل باید افرادی ولایتمدار، مطیع امر رهبری، قانون‌مدار و کارآمد را انتخاب کنند.

وی با اشاره به حساسیت انتخابات گفت: رئیس‌جمهور منتخب مردم ملتزم به رعایت قانون  و تبعیت از رهبری است.

وی حضور پای صندوق‌های رأی را یک ضرورت خواند و اضافه کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که باید در انتخاب آن نهایت دقت و توجه را داشته بود.

انتهای پیام/82013/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول