اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

سپاه در عرصه جنگ سخت و نیمه‌سخت حضوری آگاهانه دارد

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه امروز به عنصر بصیرت، دشمن‌شناسی و اطاعت محض از ولایت مجهز و ممهز است و در عرصه جنگ سخت و نیمه‌سخت نیز حضوری آگاهانه دارد.

سپاه در عرصه جنگ سخت و نیمه‌سخت حضوری آگاهانه دارد

سردار غلام‌عسگر کریمیان همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دوم اردیبهشت ماه یادآور تشکیل نهادی انقلابی است که حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را در همان اوایل پیروزی انقلاب عهده‌دار شده و به همت جمعی از جوانان و دلباختگان انقلاب شاکله سپاه تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه مولود مبارک انقلاب و پشتیبان حقیقی مردم وفاداری است که در صحنه حاضر بوده و همیشه از اصول دفاع کرده‌اند و بزرگترین مزیت این نهاد انقلابی نیز وابستگی آن به مشارکت اقشار مختلف مردم و رفع خلاهای تامین امنیت کشور است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از نیروهای سپاهی به عنوان نیروهای پا به رکاب و از خود گذشته یاد کرد و گفت: بر اساس قانون اساسی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ سخت، نیمه‌سخت و نرم بر عهده سپاه است که اصلی‌ترین عنصر و حقیقت قداست سپاه اخلاص نیروهای آن است.

کریمیان یادآور شد: هسته اولیه سپاه را دانشجویان، جوانان و دلیر‌مردان این کشور شکل داده‌اند به طوری که حماسه‌آفرینی سپاه در کنار سایر نیروها به جایی رسید که حضرت امام (ره) با آن عظمت اعلام کرد که کاش من هم یک پاسدار بودم.

این مسئول، سلحشوری، حضور در میدان مقابله با دشمنان، آموزش و ساماندهی و توجه به توانمندی نیروها را از برجستگی‌های سپاه پاسداران توصیف کرد و بیان داشت: سپاه یک مجموعه مردم نهاد، مردم‌دار و مردم‌‌یار است که در عرصه‌های مختلف به عنوان عنصر فعال در قالب بسیجیان مشارکت داشته و توانسته است ادای دین کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل افزود:‌ ما در جذب،‌ آموزش و ساماندهی نیروهای مردمی وظیفه و رسالتی سنگین داریم به طوری که در دوران دفاع مقدس عنصر شکست دشمن و استکبار جهانی ظهور و بروز یک مقاومت مردمی بود.

کریمیان تصریح کرد: سپاه افتخار می‌کند که در عرصه‌های دیگر نیز ماموریت خود را انجام داده به طوری که شرکت سپاهیان و بسیجیان در طرح واکسیناسیون فلج اطفال کمتر از حضور در جبهه‌های جنگ نبود.

وی ادامه داد: با اخلاصی که از سپاه پاسداران انتظار داریم امیدواریم خلاهای عرصه‌های مختلف را به نحو شایسته پر کند همان‌گونه که در عرصه سازندگی سپاهیان ما توان مهندسی خود را در اختیار دستگاه‌های اجرایی گذاشته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود حضور سپاه را در میدان جنگ نرم و اطاعت‌پذیری آنها را از مقام معظم رهبری یادآور شد و به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: سپاه ما امروز به عنصر بصیرت، دشمن‌شناسی و اطاعت محض از ولایت مجهز و ممهز است و در عرصه جنگ سخت و نیمه‌سخت نیز حضوری آگاهانه دارد به طوری که سپاه همچنان در مرزهای غربی و شرقی در تامین امنیت فداکارانه در صحنه است.

انتهای پیام/62001/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول