اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

حاکمیت قرآن حیله‌های شیاطین غرب را خنثی کرده است

امام جمعه اردبیل گفت: اگر امروز کشیش آمریکایی قرآن را آتش می‌زند یا برای پیامبر (ص) کاریکاتور ترسیم می‌کنند، این نشانی از زبونی و تسلیم شدن غرب در برابر حاکمیت قرآن است که این حاکمیت راه به دل برده است.

حاکمیت قرآن حیله‌های شیاطین غرب را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه بیست و دومین مسابقات قرآنی بسیجیان در حسینیه ثار‌الله اردبیل اظهار داشت: حقیقت قرآن و طرح آرمانی این کتاب آسمانی در راستای سعادت جامعه بشری و حرکت به سمت کمال واقعی است که با دست مبارک خداوند متعال طراحی و تدارک دیده شده و به همت پیامبر مکرم اسلام (ص) اجرایی و عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای احکام نورانی قرآن پیامبر ما به شخصیت‌های آسمانی، ائمه اطهار نیاز دارد تا بتواند طرح عظیم قرآنی را در جامعه ساری و جاری کند و از این نور گران‌سنگ بشریت بهره کامل را ببرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: قرآن صرف معنویت واقع در مسجد نیست، بلکه در حوزه زندگی شخصی باید وارد شود تا اینکه در جای جای زندگی و تمام شئون بتواند تاثیر‌گذاری خود را داشته باشد.

عاملی گفت: حقیقت قرآن نهایی‌ترین و کامل‌ترین طرحی است که بشر تا قیامت به آن نیاز دارد و با حاکمیت قرآن تاریخ به انتها می‌رسد.

وی عنوان کرد: امروز احتیاج داریم تا حقیقت قرآنی برای بشر تبیین شود تا زمینه‌ای فراهم شود که در سایه این حقیقت قرآنی بر دشمنان غلبه کنیم.

تسلیم شدن غرب در برابر حاکمیت قرآن بر قلب‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اگر امروز کشیش آمریکایی قرآن را آتش می‌زند یا برای نبی مکرم اسلام (ص) کاریکاتوری ترسیم می‌کنند، این نشانی از زبونی و تسلیم شدن غرب در برابر حاکمیت قرآن است که این حاکمیت راه به دل برده است.

عاملی غرب را صاحب مکر و حیله بسیار متعدد توصیف کرد و افزود: غرب صاحب و مجری بدترین تصویر از زندگی بشر در رویارویی با حق و حقیقت است که سعی می‌کند این بدترین تصویر را ساری و جاری سازد.

وی با بیان اینکه امروز غرب با محوریت وهابیت سعی دارد بدترین ضربه را به ساحت قرآن و اهل بیت بزند، تصریح کرد: این جای تعجب است که شرافت بزرگ نبوی و قرآنی امروز زیر پای شیوخ وهابیت با اعمال ننگین له می‌شود، به طوری که امروز آنها با توزیع یک میلیون نسخه قرآن در کشور آلمان سعی می‌کنند قرائت غیر‌واقعی از قرآن ارائه کرده و با چاقو به پلیس آلمان حمله کنند تا چنین وانمود شود که قرآن انسان‌ها را چاقو‌کش به بار می‌آورد.

امام جمعه اردبیل به برداشت‌های غیر‌صحیح از قرآن به واسطه اعمال ننگین وهابیت اشاره کرد و ادامه داد: غرب با سردمداری وهابیت و تفکر فاسد خود تبلیغ علیه قرآن و اسلام را به راه انداخته و به گونه‌ای وانمود می‌کند که قرآن کتابی غیر از هدایتگری است که این نهایت کج‌فهمی دینی و مفاهیم و مبانی قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عاملی با بیان اینکه بدون مرجعیت دینی تفسیر دین و مبانی آن بسیار خطرناک و آزار‌دهنده به نظر می‌رسد، گفت: غرب سعی می‌کند در این بازی خطرناک اندیشه‌ای را ترویج کند که در آن خبری از مرجعیت دینی و قرآنی نیست که این خود سبب ناراحتی و آزار و اذیت است.

انتهای پیام/62003/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول