اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91

2 هزار و 330 مأموریت فوریت‌ پزشکی در نطنز صورت گرفته است

مسئول امور پایگاه‌های شهرستان نطنز گفت: 2 هزار و 330 مأموریت فوریت‌های پزشکی شامل یک هزار و 461 مأموریت غیرتصادفی و 869 مأموریت تصادفی در سال گذشته در شهرستان نطنز انجام شد.

2 هزار و 330 مأموریت فوریت‌ پزشکی در نطنز صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین مخلصی در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت این نهاد اظهار کرد: طی سال گذشته 2 هزار و 330 مأموریت فوریت‌های پزشکی شامل یک هزار و 461 مأموریت غیرتصادفی و 869 مأموریت تصادفی در شهرستان نطنز انجام شد.

وی با بیان اینکه 29 درصد از کل مأموریت‌های تصادفی مربوط به راکبان موتورسوار است، افزود: از تعداد 869 مأموریت تصادفی انجام شده، 463 مورد حوادث جاده‌ای و 400 مورد مربوط به حوادث شهری است که در این مدت 20 حادثه‌ ویژه‌ رانندگی در این شهرستان رخ داده است.

مسئول امور پایگاه‌های شهرستان نطنز تصریح کرد: بیماری‌های داخلی، قلب و عروق، اعصاب و روان و تنفسی، بیشترین موارد اورژانس غیرتصادفی در این مدت است.

وی ادامه داد: واحد آموزش مرکز فوریت‌های پزشکی نطنز در سال گذشته با برگزاری دوره‌های آموزشی طرح‌بها، تعداد 227 نفر از نیروی انسانی پلیس راه، دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه، کارکنان اداری شبکه بهداشت درمان و بیمارستان این شهرستان را با مهارت‌های احیای قلبی ریوی پایه و مدیریت راه هوایی آشنا کرد.

به گزارش فارس، مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز با برخورداری از چهار پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شامل دو پایگاه شهری و دو پایگاه جاده‌ای، 28 نفر نیروی تخصصی و پنج دستگاه خودروی آمبولانس مجهز به ICU سیار در حال ارائه‌ی خدمات به بیماران اورژانسی و مصدومان حوادث است.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول