اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروز 92 صورت گرفت

اجرای 2 هزار و 500 مأموریت اورژانس در قزوین

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: مراجعه 73 هزار نفر از شهروندان و مسافران نوروزی قزوین به واحدهای بهداشتی ـ درمانی کشیک دانشگاه علوم پزشکی و اجرای 2 هزار و 500 مأموریت اورژانس در قزوین صورت گرفت.

اجرای 2 هزار و 500 مأموریت اورژانس در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، حبیب‌الله بهتویی تصریح کرد: با ارتباط مداوم ستاد کشیک دانشگاه و ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان قزوین، از 26 اسفند 91 تا 17 فروردین 92 واحدهای کشیک دانشگاه شامل واحدهای: نظارتی و ستادی و شهرستانی مانند: نظارت بر درمان، غذا و دارو، آرایشی و بهداشتی، بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها و واحدهای ارایه کننده خدمت شامل: مراکز آموزشی ـ درمانی و بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی ـ درمانی، داروخانه‌ها و پایگاه‌های اورژانس، ارائه خدمت کردند.

وی با اشاره به دو هزار و 153 بازدید که از سوی اعضای هیئت رئیسه و کارشناسان واحدهای نظارتی دانشگاه علوم پزشکی‌ قزوین انجام و روند ارایه خدمت واحدهای کشیک به طور منظم و دقیق کنترل شد، گفت: در این مدت 48 هزار نفر به مراکز آموزشی ـ درمانی و بیمارستان‌ها و 25 هزار نفر به مراکز بهداشتی ـ درمانی تابعه دانشگاه مراجعه داشتند.

بهتویی افزود: کارکنان اورژانس این استان نیز با ثبت زمان دسترسی به مصدومان و بیماران در مدت شش دقیقه برای حوادث درون‌شهری و 12 دقیقه برای حوادث برون‌شهری، عملکرد موفقی داشتند.

شایان ذکر است، زمان دسترسی کشوری به مصدومان و بیماران برای حوادث درون‌شهری مدت هشت دقیقه و برای حوادث برون‌شهری مدت 15 دقیقه است.

انتهای‌ پیام/77012/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول