اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نجف‌آباد:

امکانات نجف‌آباد شایسته مردمش نیست

فرماندار نجف‌آباد گفت: شهرستان نجف‌آباد تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته است، اما امکاناتش شایسته مردم این شهر نیست.

امکانات نجف‌آباد شایسته مردمش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیروس محمودی در جلسه شورای اداری نجف‌آباد که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان نجف‌آباد توانسته است در زمینه صنعت خدمات شایانی را به استان اصفهان ارائه کند.

وی با بیان اینکه نجف‌آباد در صنایع ساخت اتوبوس و کامیون پیشرفت زیادی کرده است، افزود: این شهرستان با وجود تحریم‌ها در زمینه تولید اتوبوس توانست به خودکفایی برسد و تحریم‌های اعمال شده در این بخش را شکست.

فرماندار نجف‌آباد با اشاره به اینکه کامیون‌های تولید شده در این شهرستان به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌شود، افزود: با وجود این پیشرفت‌ها امکانات شهرستان نجف‌آباد هنوز شایسته مردم ولایتمدار و جایگاه علمی جوانان این شهرستان نیست.

وی با بیان اینکه نجف‌آباد در زمینه تولید صنایع نظامی نیز به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است، عنوان کرد: جوانان خلاق نجف‌آباد چنانچه مورد حمایت قرار گیرند، می‌توانند بسیاری از مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در سفر اول ریاست جمهوری به این شهرستان بیش از 90 طرح تصویب شد که 97 درصد آنها اجرایی شده است.

وی، تعداد مصوبات سفر دوم هیئت دولت به این شهرستان را 72 طرح اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها نیز 72 درصد پیشرفت داشته است.

محمودی تصریح کرد: شهرستان نجف‌آباد همچنان از برخی کمبودها رنج می‌برد.

وی، طرح‌های احداث بیمارستان 160 تختخوابی، استخر ولایت، جاده علویجه به پلیس راه نجف‌آباد و تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرستان نجف‌آباد را از جمله طرح‌های مصوب سفرهای قبلی رئیس جمهوری به این شهرستان اعلام کرد و افزود: طرح‌ها 95 درصد پیشرفت دارد و در صورت تأمین اعتبار در فرصت اندکی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار نجف‌آباد، احداث ساختمان جدید حوزه علمیه نجف‌آباد را از دیگر نیازهای مردم این شهرستان دانست و اضافه کرد: انتظار است دولت در سفر چهارم خود به استان اصفهان بودجه مناسبی برای ساخت این مکان که سال‌هاست توسط مسئولان شهرستان و امام جمعه نجف‌آباد پیگیری می‌شود، تخصیص دهد.

وی، فاضلاب شهری را یکی از نیازهای این شهرستان بیان کرد و افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب شهری نجف‌آباد در آستانه بهره‌برداری است و با تأمین اندک اعتبار مورد نیاز، سرمایه‌گذاری انجام شده برای این طرح نتیجه می‌دهد.

محمودی ادامه داد: امیدواریم بودجه لازم برای تکمیل این طرح که یکی از ضروریات شهرستان نجف‌آباد است، پس از طرح در جلسه امشب هیئت دولت به تصویب برسد.

وی در پایان با اشاره به اینکه زمین برای ساخت مسکن نجف‌آباد تأمین شده است، اظهار کرد: انتظار داریم هیئت دولت در جلسه امشب خود ارائه تسهیلات وام 25 میلیون تومانی برای ساخت این پروژه‌ها را که موردنیاز اقشار محروم و آسیب‌پذیر نجف‌آباد است، تصویب کند.

انتهای پیام/63020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول