اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان:

برخی محدودیت‌ها مانع تصویب تاسیس پارک علم و فناوری در گلستان می‌شد

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان گفت: برخی محدودیت‌ها مانع تصویب تاسیس پارک علم و فناوری در گلستان می‌شدند که با تلاش مسئولان استانی و موافقت وزارت علوم تحقیقات و فناوری سرانجام این مجوز صادر شد.

برخی محدودیت‌ها مانع تصویب تاسیس پارک علم و فناوری در گلستان می‌شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر سوخت‌سرایی در همایش استانی «حماسه اقتصادی و اقتصاد دانش‌بنیان» در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان واقع در آق‌قلا اظهار داشت: پایبندی نسل جوان به ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به اندازه‌ای است که اگر یک نفر را با ترور از صحنه خارج کنند جوانان دیگر جایگزین وی می‌شوند.

وی افزود: جنگ نظامی گذشته به جنگ نرم و جنگ اراده‌ها تبدیل شده است.

ایران همچنان در مسیر توسعه قرار دارد

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه هیچ صعودی بدون مشکل نیست، خاطرنشان کرد: با وجود موانع دشمنان در مسیر پیشرفت ایران، کشور ما همچنان در این مسیر حرکت می‌کند.

سوخت‌سرایی ادامه داد: تاسیس پارک علم و فناوری استان گلستان از سال 1386 بین معاونت امور عمرانی استاندار و دانشگاه‌های استان دست به دست شد تا اینکه از چند ماه گذشته به صورت پیگیری و در نهایت فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گفته وی، برخی محدودیت‌ها مانع تصویب تاسیس پارک علم و فناوری در گلستان می‌شدند که با تلاش مسئولان استانی و موافقت وزارت علوم تحقیقات و فناوری سرانجام این مجوز صادر شد.

برای اداره جوامع در همه زمینه‌ها نیاز به دانش است

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان اظهار داشت: برای اداره جوامع در همه زمینه‌ها نیاز به دانش روز و اقتصاد دانش‌بنیان است، لذا باید به این بخش و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان توجه ویژه شود.

سوخت‌سرایی با بیان اینکه ماموریت اصلی و اعتقادی ما شکافتن مرزهای ناشناخته است، افزود: چون توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران با منافع کشورهای استکباری منافات دارد آنها مانع پیشرفت ایران می‌شوند.

وی تصریح کرد: با این وجود موفقیت‌های به دست آمده ناشی از محدودیت‌های غرب انگیزه جوانان ایرانی را در دستیابی به مرزهای ناشناخته افزایش داده است.  

لازم به ذکر است در این همایش روسای پارک علم و فناوری گلستان و گیلان و رئیس مرکز رشد علم و فناوری محقق اردبیلی حضور داشتند.

انتهای پیام/83003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول