اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون استاندار گلستان:

خیرین در گلستان 5 میلیارد تومان به مدارس کمک کردند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: خیرین مدرسه‎ساز در گلستان 5 میلیارد تومان به مدارس کمک کردند.

خیرین در گلستان 5 میلیارد تومان به مدارس کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: مدرسه‎سازی یکی از مصادیق «حماسه اقتصادی» است که سیاست نظام دینی را تقویت می‎کند.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‎ساز در گلستان نزدیک به 5 میلیارد تومان به مدارس کمک کردند، یادآور شد: 12 پروژه در دست اقدام و نیمه‎کاره در استان وجود دارد که امیدواریم خیرین مدرسه‎ساز در این زمینه نیز همت کنند.

مدرسه‎سازی جهادی مقدس است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه نیاز به مدرسه‎سازی یکی از نیازها و اولویت‎های نظام دینی است، متذکر شد: در نظام دینی توجه به تعلیم و تربیت اولویتی مهم است.

جمشیدی؛ مدرسه‎سازی را جهادی مقدس دانست و تصریح کرد: همگان معترف هستند مهمترین اولویت در نظام دینی، تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش و تربیت انسان است.

این مسئول افزود: پرداختن به مدرسه‎سازی سنت حسنه‎ای است که کمک به نظام تعلیم و تربیت دینی، اسلامی و انسانی می‎کند همچنانکه به فرموده امام علی (ع) هر کسی که سنت حسنه‎ای را پایه‎گذاری کند تا روز قیامت پاداش این سنت حسنه برایش نوشته می‎شود.

وی با بیان اینکه انسان برای اموال خود دو شریک دارد، اذعان داشت: یکی حادثه و دیگری وارث که دو شریک انسان است که اموال انسان در معرض حادثه قرار دارد و از بین رفتنی است اما انفاق، صدقه از باقیات و صالحات خواهد بود.

انتهای پیام/83001/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول