اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

زنان محور خانه، اجتماع و امنیت هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: زن در اسلام دارای جایگاه مقدس است که محور خانه، مدیریت اجتماع و امنیت در محیط منوط به حضور آگاهانه آنان است.

زنان محور خانه، اجتماع و امنیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هفته زن استان با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) محور خلقت بوده است، اظهار داشت: با تولد اسلام، زن متولد شد و حیات یافت در حالیکه قبل از اسلام زن حیات، معنا و جایگاهی نداشت.

وی با بیان اینکه اسلام به زنان عزت داد، خاطرنشان کرد: عزت به مقام زن در جامعه بشری امروز دارای فخر و مباهات است که مورد احترام فراوانی نیز قرار گرفته است.

امنیت فرهنگی و اجتماعی جامعه منوط به امنیت خانه و خانواده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه در طول تاریخ بعد از تولد اسلام همواره دو تفکر به زنان ظلم کردند، متذکر شد: در عصر جاهلیت زن محکوم به زنده به گور شدن بود یعنی حیات نداشت و بعد از اسلام نیز تفکر مارکسیستی با عنوان برابری و تفکر لیبرالیستی با عنوان تجارت و آزادی زن به زنان ظلم کردند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه امنیت فرهنگی و اجتماعی یک جامعه منوط به امنیت خانه و خانواده است، تصریح کرد: در نظام مارکسیستی و لیبرالیستی، زنان در خانه و اجتماع جایگاه و امنیت ندارند و هر دو تفکر به دنبال سوء استفاده‎های منفعتی و شخص هستند.

وی با بیان اینکه زن در کلام امیرالمومنین علی (ع) ناظر بر همه امور است، یادآور شد: زنان در خانه، خانواده و نظام اجتماعی می‎توانند در همه امور فعالیت کنند و از رفتار حضرت فاطمه (س) به عنوان یک الگوی عملی با نگاه علوی درس بگیرند.

محاسبه فردی، ملی، اجتماعی و سازمانی در اولویت قرار بگیرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: فاطمه (س) محور خلقت است و چنین شخصیتی می‎تواند محور زندگی قرار بگیرد تا بر اساس آن قدر و قیمت خود را محاسبه کنیم.

جمشیدی با بیان اینکه علاوه بر محاسبه فردی باید محاسبه ملی، اجتماعی و سازمانی نیز در اولویت قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از موارد و مصادیقی است که همه باید خودمان، نقش‎مان و تاثیرمان را در نگاه فردی، خانوادگی، سازمانی و ملی بررسی کنیم.

وی نقش زنان را در عرصه‎های مختلف بااهمیت خواند و اظهار داشت: هر فردی که می‎خواهد در عرصه انتخابات ورود کند باید از خانه بیرون بیاید، خانه‎ای که زن در آن حاضر، ناظر و حاکم است بنابراین تکلیف زنان روشن و واضح است.

حضور زنان در انتخابات دشمن‎شکن در عرصه سیاسی قابل توجه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: با تجربه‎ای که از حضور زنان در عرصه‎های مختلف داریم، هیچ تردیدی نیست که فرمان مقام معظم رهبری، اجرایی و انتخابات دشمن‎شکنی در عرصه سیاسی کشور رقم بخورد و حماسه‎ای دیگر در جامعه اسلامی خلق شود.

جمشیدی در پایان ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران در قله عزت و افتخار همچنان با اقتدار سرعت گرفته که تلاش مردم و مسئولان در این مسیر موجبات تعالی هر چه بیشتر را رقم می‎زند.

انتهای پیام/83001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول