اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه معماران نظام مهندسی ساختمان مازندران:

وضعیت معماری کشور وخیم‌تر از گذشته است

رئیس گروه معماران نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: بیش از سه دهه است که معماری ایرانی ـ اسلامی مورد مطالبه است و ضرورت بازگشت به خود در معماری مطرح شده است اما، نه تنها وضعیت معماری بهبود نیافته بلکه وخیم‌تر شده است.

وضعیت معماری کشور وخیم‌تر از گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مهران فرصت صبح امروز در جشن روز معمار که در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد با گرامیداشت روز معمار اظهار داشت: معماری سنتی ایران به دلیل تغییر در نحوه زندگی و شتاب حاصل از تکنیک‌های مدرن علمی دستخوش تغییرات زیادی شده است.

وی افزود: بیش از سه دهه است که معماری ایرانی ـ اسلامی مورد مطالبه است و ضرورت بازگشت به خود در معماری مطرح شده است اما، نه تنها وضعیت معماری بهبود نیافته بلکه وخیم‌تر شده است.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه باید بستر مناسبی برای فعالیت معماران فراهم شود،خاطرنشان کرد: ضرورت توجه به معماری بومی و آمیختگی آن با فناوری زمان و مکان از مواردی است که باید به آن توجه شود.

فرصت، نیاز به مسکن را یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشری دانست و گفت: کیفیت مسکن تاثیر عمیق و گسترده‌ای بر رشد و توسعه جوامع دارد.

انتهای پیام/86010/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول