اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی فوتبال نونهالان هندوستان:

از تیم ملی ایران نمی‎ترسیم/ تیم‎های پایه ایران و هند در یک سطح هستند

مربی تیم ملی فوتبال نونهالان هندوستان با بیان اینکه نتیجه در مسابقات آسیا برایمان اهمیت ندارد، گفت: از قرارگرفتن در مقابل تیم ایران ترسی نداریم و آمده‌ایم بازی زیبا ارائه دهیم.

از تیم ملی ایران نمی‎ترسیم/ تیم‎های پایه ایران و هند در یک سطح هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «نارایان منون» ظهر امروز در نشست خبری نمایندگان تیم‌های ملی نونهالان حاضر در نخسیتن دوره مسابقات نونهالان آسیا در هتل میثاق مشهد، میزبانی مشهد و نحوه برگزاری مسابقات را عالی توصیف کرد و اظهار داشت: درست است که تیم ملی بزرگسالان ایران جایگاه بالایی در آسیا دارد، اما تیم‌های فوتبال در رده سنی نونهالان تقریبا در یک سطح هستند.

وی با اشاره به رقابت تنگاتنگ تیمش با تیم ملی ایران در سال‌های 2009 و 2010 افزود: با توجه به اینکه در رده سنی نونهالان با فوتبال ایران در یک سطح هستیم، هیچ واهمه‌ای از مقابله با این تیم نداریم.

مدیر تیم ملی پاکستان:

هدفمان برنده شدن در تمامی بازی‎ها است

دستیار و مدیر تیم فوتبال نونهالان پاکستان نیز با اشاره به اردوی آمادگی خوبی که تیمش پشت سر گذاشته است، افزود: نیامده‎ایم که در این مسابقات فقط حضور داشته باشیم، بلکه هدفمان برنده شدن در تمامی بازی‎ها است.

«اصغرخان انجوم» به رده 54 فوتبال ایران در جهان در رده سنی بزرگسالان اشاره کرد و گفت: در رده سنی نونهالان و تیم‎های حاضر در این مرحله تفاوت چندانی وجود ندارد اما ایران به دلیل بهادادن به این رده سنی، موفق‌تر است.

سرمربی تیم ملی نونهالان قرقیزستان:

قدرت دفاعی شاخصه تیم‌ ملی قرقیزستان است

سرمربی تیم ملی نونهالان قرقیزستان نیز با تشکر از نحوه میزبانی این مسابقات تاکنون، بیان کرد: همانطور که همه تیم‌ها برای خود شانس صعود قائل هستند، تیم ما نیز برای پیروزی و صعود به مرحله بعدی رقابت‏های فوتبال نونهالان آسیا به ایران آمده است.

«ماعالت ماتراعِف» با بیان اینکه قدرت دفاعی شاخصه تیم‌ ملی بزرگسالان کشور قرقیزستان است، اظهار داشت: ما نیز علاوه بر تمرکز بیشتر بر روی نقاط دفاعی، برنامه‌ریزی‌هایی نیز بر روی خطوط میانی و حمله داشته‌ایم تا بتوانیم به نتیجه ایده‌آل دست یابیم.

مدیر فنی تیم ملی نونهالان ترکمنستان:

نیامده‌ایم که بازنده باشیم

مدیر فنی تیم ملی نونهالان ترکمنستان، دیگر تیم حاضر در این مرحله از رقابت‎های فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا با تشکر از گروه برگزارکننده و نحوه میزبانی این مسابقات در مشهد، گفت: امروز به مصاف تیم قرقیزستان می‎رویم که امیدواریم به پیروزی دست یابیم.

«باریس باراویک» ادامه داد: می‌دانیم فوتبال ایران در رده بزرگسالان بسیار قدرتمند است اما در رده سنی نونهالان نمی‌توان تفاوت چندانی برای تیم‌ها قائل شد.

افزود: نیامده‌ایم که بازنده باشیم و امیدواریم با ارائه بازی‎های خوب به مرحله بعد صعود کنیم.

گفتنی است رقابت‎های فوتبال نونهالان آسیا امروز با دیدار تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد آغاز می‌شود و‌ تیم ملی نونهالان ایران به مصاف هند می‏رود.

انتهای پیام/70005/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول