اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس:

مجلس به فکر حل مشکل بیکاری در کشور است

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس با بیان اینکه بیکاری جوانان به معضل عمده اجتماعی تبدیل شده گفت: مجلس به دنبال راه‌ حل‌های مشکل بیکاری است.

مجلس به فکر حل مشکل بیکاری در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، نادر فریدونی ظهر امروز در جلسه میز سرمایه‌گذاری این شهرستان که با حضور فرماندار و مشاور پارس جنوبی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی در فرمانداری فیروزآباد برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه کشورمان ثروت و منابع ارزشمند و غنی دارد، باید با برنامه‌ریزی آن را تا اوج توسعه پیش برد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: یکی از مشکلات که اکثر خانواده‌ها با آن سر و کار دارند بیکاری جوانان بوده که مجلس به فکر حل آن است.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان فیروزآباد با داشتن پتانسیل‌های بسیار، نیروی انسانی و منابع غنی نهفته در دل خود زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

فریدونی اضافه کرد: اگر قرار است حماسه اقتصادی در این شهرستان رخ دهد باید همگی دست به دست یکدیگر دهند و با تلاش و همکاری مسئولان و مردم این مهم را به سرانجام رسانده و مشکلات را ریشه‌کن کنند.

در ادامه فرماندار شهرستان فیروزآباد با اشاره به نامگذاری سال 92 توسط مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ابراز داشت: در سال جاری حماسه دیگری توسط مردم ولایت‌مدار این شهرستان خلق می‌شود و بار دیگر دشمن را مایوس و روانه خانه خود می‌کنند.

جهانبخش بهمنی ادامه داد: شهرستان فیروزآباد با داشتن سه نقطه سرمایه‌گذاری به عنوان شهرک صنعتی امکان انتخاب را در نقاط مختلف به سرمایه‌گذار داده که امید است به نحو مطلوب از فرصت فراهم شده استفاده کنند.

در ادامه مشاور پارس جنوبی با اشاره به مختصات جغرافیایی این منطقه اذعان داشت: پارس جنوبی با توجه به وجود ذخایر نفت و گاز و در مسیر قرار گرفتن شبکه‌های اصلی و نزدیکی به فرودگاه زمینه را برای سرمایه‌گذار مطلوب کرده است.

سهراب بهلولی‌قشقایی اذعان داشت: با سرمایه‌گذاری در بخش ماشین‌سازی به ویژه ساخت قطعات و تجهیزات کارخانه پتروشیمی و نفت می‌توان زیرساخت‌های صنایع پتروشیمی را در این منطقه جنوبی فراهم آورد.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول