اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خواستار شد

احداث کتابخانه عمومی مرکزی در شوش

فرماندار شوش خواستار احداث کتابخانه عمومی مرکزی در این شهرستان شد.

احداث کتابخانه عمومی مرکزی در شوش

عبدالرضا سعیدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: در جلسه شورای اداری شهرستان شوش دانیال(ع) که با حضور وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده رئیس جمهور تشکیل شده خواستار احداث کتابخانه عمومی مرکزی شدیم.

وی با بیان اینکه فضای موجود کتابخانه‌های عمومی در شهرستان شوش جوابگوی جمعیت جوان جویای علم و کتابخوانی نیست، احداث کتابخانه مرکزی با زیربنای مناسب را از نیازهای ضروری این شهرستان دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بحث مطالعه و  کتابخوانی است و وی در مجالس مختلف به بحث مطالعه و کتابخوانی تاکید کرده است.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوش ادامه داد: رهبری از همه مسئولان اجرایی در کشور همکاری در ارتقای بحث کتاب و کتابخوانی را خواستار شدند و ما هم به عنوان خدمتگزاران عموم مردم باید در راستای برطرف کردن دغدغه‌های مقام معظم رهبری تلاش کنیم به‌ویژه در زمینه مطالعه و کتابخوانی که از زیربنایی‌ترین مسائل هر شهرستان است.                                                 

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شوش دانیال(ع) به عنوان یکی از کهن‌ترین شهرهای جهان با وجود مقبره حضرت دانیال نبی(ع) و دعبل خزاعی(ع) و یادمان‌های شهدای فتح‌المبین و شهید آوینی سالانه پذیرای چندین میلیون نفر مسافر از سراسر جهان است.

سعیدی‌نیا در پایان گفت: این موضوع ضرورت وجود کتابخانه مرکزی به عنوان یک پایگاه بزرگ فرهنگی را بیش از پیش نمایان می‌کند.

انتهای پیام/ 72001/خ20گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول