اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد

بسیج تمامی سازمان‌ها برای کنترل بازار / دشمن به دنبال التهاب است

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن به دنبال التهاب است گفت: تمامی سازمان‌ها باید برای کنترل بازار بسیج شوند.

بسیج تمامی سازمان‌ها برای کنترل بازار / دشمن به دنبال التهاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار این استان اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور نظارت و کنترل بر بازار شب عید با تلاش بازرسان و مسئولان ذی‌ربط بازار استان کنترل شد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات خردادماه سال‌جاری، گفت: تحقق حماسه اقتصادی در گروی تحقق حماسه سیاسی است.

عنابستانی با بیان اینکه تحقق حماسه سیاسی دورخیزی برای ایجاد حماسه اقتصادی است، افزود: تحقق این حماسه بستر توسعه کشور را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر دشمن به منظور ایجاد اختلال در بستر انتخاباتی کشور فضای بازار را متشنج کرده است تا با تشدید فضای روانی و برهم زدن آرامش بازار میزان مشارکت مردم در انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد.

وی با اشاره به رشد مشارکت مردم استان در انتخابات گذشته گفت: در دوره گذشته میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی 88 درصد برآورد شده است که هشت درصد از متوسط کشوری بالاتر است.

عنابستانی خاطرنشان کرد: این افزایش مشارکت مردمی نشان بارز ولایت مداری مردم این استان است.

این مسئول با اشاره به مقاطع زمانی افزایش تقاضای کالا در استان، افزود: در طول سال سه مقطع زمانی ماه مبارک رمضان، مهرماه زمان آغاز سال تحصیلی و ایام پایانی سال تقاضا در بازار به شدت افزایش می‎یابد.

وی ادامه داد: در سال‌جاری با توجه به شرایط خاص کشور و برگزاری انتخابات در خردادماه نیز موجب شده است تا تقاضای مردمی افزایش یابد، برهمین اساس نیاز است تا بر بازار بیش از پیش نظارت صورت بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تمامی مسئولان ذی‌ربط باید تمامی مسیر عرضه کالا در بازار از تولید تا توزیع را کنترل کنند تا شاهد بروز خللی در بازار نباشیم.

وی با اشاره به اینکه تنظیم بازار نیازمند برنامه‌ای ویژه در راستای تولید کالاست، افزود: تمامی ظرفیت‌های استان باید در خدمت حفظ و ایجاد آرامش بازار بکار گرفته شود، که در این مسیر باید تمامی سازمان‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی در تنظیم بازار همراه و همگام هم حرکت کنند.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول