اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

زلزله سراوان به‌خوبی مدیریت شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: زلزله 7.7 ریشتری سراوان، به بهترین نحو ممکن و با همکاری و تعامل تمام مدیران، علما و مردم، مدیریت و اقدامات لازم برای امدادرسانی‌های لازم به‌خوبی انجام شد.

زلزله سراوان به‌خوبی مدیریت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم ناروئی اظهار داشت: برخی افراد دچار فراموشی تاریخی می‌شوند در حالی که باید از حوادث و زلزله‌هایی که تاکنون در سطح کشور رخ داده، تجربه و درس بیاموزیم.

این مسئول تأکید کرد: در حوادث غیرمترقبه عجله و شتاب مشکل‌ساز می‌شود و بنابراین باید با تدبیر و اندیشه، این قبیل حوادث را مدیریت کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: رئیس جمهور، معاون اول ریاست جمهوری، رئیس و نائب رئیس مجلس، وزیرکشور و سایر مسئولان کشوری و برخی از استانداران سایر استان‌ها به‌ویژه استان‌های همجوار با سیستان و بلوچستان از لحظات اولیه زلزله سراوان طی تماس با بنده در جریان امور قرار گرفتند و بر کمک‌رسانی از سایر استان‌ها و اعزام نیرو و امکانات تأکید کردند.

ناروئی افزود: ضمن تقدیر از آنها، گفته شد که استان سیستان و بلوچستان همه امکانات و توانمندی‌های لازم را برای امدادرسانی دارد.

وی تصریح کرد: زلزله شهرستان سراوان در دنیا بی‌سابقه بود زیرا زمین لرزه‌ای با این قدرت باید نه‌تنها سراوان بلکه تمام استان را زیر و رو و با خاک یکسان می‌کرد، اما به لطف و عنایت پروردگار، دعاها و نمازهای شبانه مردم مؤمن و خداجوی استان و مهم‌تر از همه حضور پیکر مطهر شهدای گمنام و تکریم قابل توجه مردم استان به ساحت مقدس آنان، موجب شد کمترین تلفات و خسارات را داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان با تقدیر از دستگاه‌های مختلف و به ویژه ادارات و سازمان‌های دست اندرکار و فعال در منطقه زلزله‌زده و به ویژه رسانه‌های ارتباط جمعی استان بیان داشت: اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح توسط مسئولان دست اندرکار و رسانه‌های ارتباط جمعی موجب شد تا شایعات و جو سازی‌هایی که از سوی رسانه‌های بیگانه در حال شکل‌گیری بود، خنثی شود.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول