اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان ویژه فارس خبر داد

حضور یگان ویژه فارس در مناطق زلزله‌زده بوشهر

فرمانده یگان ویژه فارس از حضور این نیرو در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر خبر داد.

حضور یگان ویژه فارس در مناطق زلزله‌زده بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، محسن ایزدخواه در تشریح فعالیت‌های یگان ویژه فارس برای کمک به زلزله‌زدگان استان بوشهر، گفت: یگان ویژه این استان با آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت و کمک به مصدومان و آسیب‌دیدگان در نخستین ساعات وقوع زمین‌لرزه در محل حاضر شد.

وی ادامه داد: یگان ویژه فارس در کنار ماموریت ذاتی خود در دیگر امور از جمله امداد و نجات، همدردی و همیاری مردم در کنار دیگر مسئولان وارد عمل شده است.

فرمانده یگان ویژه فارس افزود: با توجه به این که استان فارس به محل حادثه نزدیک بود، نیروهای این یگان نیز به سرعت برای امدادرسانی به مردم اعزام و در حال خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان در این مناطق هستند.

ایزدخواه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده ادامه داد: ایستگاه‌های توزیع اقلام هلال احمر توسط اکیپ‌های نیروهای این فرماندهی تامین امنیت شده و با عوامل هلال احمر مستقر در منطقه همکاری لازم صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: گشت‌های خودرویی نیز در ورودی و خروجی مناطق زلزله‌زده مستقر شدند و موجبات ایجاد امنیت در منطقه بحران‌زده را فراهم کردند که این امر منجر به رضایت‌مندی اهالی منطقه شده است.

کشف 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در لار

بر اساس همین گزارش همچنین فرمانده انتظامی شهرستان لار استان فارس از کشف یک محموله 27 هزار و 700 لیتری سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

حسین خلیفه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان لار هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 27 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لار اذعان داشت: در این مورد پرونده تشکیل و راننده خودرو دستگیر شد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول